شرکت سمپاشیحرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی، طعمه گذاری،  شرکت ها، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، ساس، موش و... مي باشد.
استفاده از سموم بهداشتی از دیگر ویژگی های شرکت سمپاشی تک می باشد.
 


دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت :
احتراما همانگونه که مستحضر می باشید بیماریهای منتقله توسط ناقلین بیش از 17 درصد بار همه بیماریهای عفونی را درجهان شامل می گردد. بیش از 90 درصد(حداقل 4 نفر از هر 5 نفر مردم دنیا) در معرض خطر ویروس ها و پارازیت های منتقله توسط حشرات و سایر ناقلین  می باشند. علاوه بر آن بیماریهای ناشی از ناقلین سبب بیش از یک میلیون مرگ جهانی در هر سال می شوند و از سوی دیگر تعدادی از این  افراد آلوده شده که زنده باقی می مانند دچار عوارض و ناتوانی های دائمی ناشی از بیماریهای مذکور می شوند. خطر آلودگی بخصوص در مناطق روستایی و حاشیه نشین ها که ناقلین تکثیر می یابند و در تماس با انسان ها هستند بسیار بیشتر است. از سوی دیگر بطور تاسف باری بار بیماری اغلب در جمعیت های فقیر بیشتر است. فاکتورهای اجتماعی ،بوم شناسی،محیطی الگوهای انتقالی مختلفی را در ایجاد و انتقال اینگونه بیماریها ایفاء می نمایند.
بطور اختصاصی در حال حاضر دوبیماری مهم (بیماری تب دنگی و بیماری چیکون گونیا) در حال افزایش فزاینده و ایجاد طغیانها و اپیدمی های گسترده در دنیا می باشند که هردو توسط حشرات(پشه آئدس) منتقل می گردند.
برآوردهای بین المللی بیانگر خطر بیماری تب دنگی برای حدود 40 درصد جمعیت جهان و ابتلای 390 میلیون نفر سالیانه می باشد.تعداد موارد براساس گزارش دهی تعدادی از کشورها که نظام گزارش دهی مدونی دارند در سال 2015 میلادی  بالغ بر 2/3 میلیون نفر بوده است.در سال 2016 میلادی طغیانهای بزرگ و ناگهانی بخصوص در کشورهای مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری ناشی از بیماری تب دنگی رخ داده است.