شرکت سمپاشی تک ارائه دهنده ، سمپاشی ؛ شرکت ها  ،منازل، ساختمان ،سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.


دستگاه دفع حشرات


توضیحات کامل در مورد دستگاه :
دستگاهUAW919  دارای یک عدد بلندگوی التراسونیک فرا صوتی  است. این دستگاه تحت لیسانس آمریکا در تایوان و بر مبنای آخرین دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا، منطبق بر استاندارد CE  و ICE   و RoHS  تولید می‌شود .

این دستگاه اساسا جهت فراری دادن موش‌ها و سوسک‌های بزرگ از محیط‌های سرپوشیده و بسته مانند منازل، آپارتمان‌ها، محیط های اداری، محیط های غیر صنعتی و . . . طراحی شده است. البته علاوه بر آن، این دستگاه تا حدی روی دیگر حیوانات و حشرات موذی نیز موثر است .
تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که امواج فراصوتی ( التراسونیک ) باعث ایجاد درد و ناراحتی در سیستم شنوایی و دستگاه عصبی حیوانات موذی شده و در نتیجه به سبب ایجاد اذیت و آذار آنها باعث فراری دادن آنها خواهد شد . ایجاد فشار صوتی 135db  توسط بلند گوی التراسونیک باعث خواهد شد که جوندگان و حشرات مزاحم محل زندگی و ذخیره غذایی خود را ترک کرده و فرار کنند .
فرکانس صدای خروجی این دستگاه بین 21 کیلوهرتز تا 25 کیلوهرتز به صورت اتوماتیک و جهشی در 50 پله دائما در حال تغییر است و این باعث می شود سیستم شنوایی جانوران و حشرات موذیبا این دستگاه سازگار نشود .
صدای دستگاه مدل  UAW919 توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست. اصوات ایجاد شده باعث تداخل و اختلال در سیستمهای مخابراتی تلویزیونی ، رادیویی ، الکترومغناطیسی ، انواع آلارم ها ، سیستمهای آتش و دود ، سیستمهای شنوایی و دیگر سیستمهای الکترونیکی نخواهد شد. این امواج صوتی کاملا استاندارد بوده و هیچ تأثیر منفی بر بدن انسان نخواهد داشت.
نحوه استفاده از دستگاه:
کافیست دستگاه را مستقیما به پریز برق شهر بزنید و دکمه خاموش روشن کردن دستگاه را در وضعیت ON قرار دهید. متراژ تحت پوشش دستگاه تا 200 متر مربع فضای سرپوشیده (indoor) و بدون مانع می باشد و مصرف برق دستگاه بسیار ناچیز (5/1 وات) است. دستگاه می بایست دائما روشن باشد.
محل نصب:
دستگاه را به پریز برق بزنید و روبه محل تجمع موشها و سوسکها قرار دهید. برخورد امواج صوتی ایجاد شده توسط دستگا ه با سطوح نرم مانند پشم شیشه، مبل، بسته بندی های کارتونی باعث از بین رفتن امواج صوتی التراسونیک میشود. لذا از قرار دادن دستگاه در مقابل سطوح نرم و یا پشت مبل خودداری کنید. مسدود شدن فضای رو به روی دستگاه باعث جلوگیری از انتشار امواج ایجاد شده می شود. لذا محل نصب می بایست به گونه ای باشد که امواج ایجاد شده به راحتی در محیط منتشر و منعکس شود. تأثیر دستگاه از در و یا دیوار عبور نخواهد کرد چنانچه از این دستگاه در منزل استفاده می کنید دستگاه را ترجیحا در آشپزخانه و یا هال و پذیرایی و یا در مرکز منزل قرار داده و درب اتاق ها را باز بگذارید. توجه داشته باشید که اساس کار دستگاه بر مبنای ایجاد صدا می باشد لذا استفاده از این دستگاه هیچ گونه ضرر و زیانی برای انسان نخواهد داشت.  حداقل 2 هفته طول خواهد کشید تا دوره ی تأثیر گذاری این دستگاه تکمیل شود. توجه داشته باشید که در این مدت به دلیل تأثیر دستگاه بر حیوانات موذی و ایجاد بی قراری در آنها ممکن است حتی تردد آنها بیشتر نیز دیده شود. بهتر است صبور بوده و تا پایان مدت 2 هفته صبر کنید.
تماس دستگاه با آب موجب خرابی آن خواهد شد از نزدیک کردن گوش خود و چسباندن آن به دستگاه جداً خودداری کنید. علاوه بر خطرات و مسمومیت ناشی از سموم شیمیایی، خطرات و آلودگی ایجاد شده از اجساد فاسد شده موش ها و سوسک های مرده به مراتب بیشتر از وضعیت زنده بودن آنهاست. لذا مطمئن ترین راه دور کردن آنها توسط امواج فرا صوتی است.
دستگاه دفع حشرات UAW919، جایگزینی مناسب برای روش های قدیمی دفع حشرات بوده و با راحتی استفاده و عملکرد موثر خود، آرامش فکری و آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آورد