از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری، سمپاشی شرکت ها، سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سمپاشی سازمان ها

سرخک و بیماریهای بثوری تبدار      

سرخک 1

سمپاشی  منزل  اهمیت بهداشتی

سمپاشی  منزل  سرخک یکی از مسری ترین بیماریهای عفونی است به طوری که بیش از ۹۰٪ افراد حساس در تماس نزدیک با بیمار، آلوده می شوند. بیماری در جوامع بزرگ اندمیک است و هر ۵-۳ سال به علت تجمع افراد حساس، یک اپیدمی ایجاد میشود. هرچند احتمال ریشهکنی سرخک تا سال ۲۰۰۰ در قاره آمریکا و پس از آن در سایر نقاط جهان پیش بینی شده بود، اما هنوز هم حدود ۱۰٪ کل مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال در سطح جهان به علت سرخک است. این بیماری هشتمین علت مرگ و میر در سطح جهان است و بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت سالیانه یک میلیون کودک را به کام مرگ میکشد.

سمپاشی  منزل  از آن جا که بیماری مخزن مهمی غیر از انسان ندارد، حذف آن با بهره گیری از برنامه گسترده ایمن سازی و استفاده از واکسنهای بسیار مؤثر فعلی، جزو اولویت های سازمان بهداشت جهانی است و ریشه کنی آن در دستور کار کشورهای مختلف جهان قرار دارد. فراوانی سرخک تا قبل از واکسیناسیون همگانی سرخک - سرخجه که در سال ۱۳۸۲ انجام شد، در کشور ما بسیار زیاد بود، که منجر به بروز طغیان هایی می شد. در حال حاضر نیز توجه به نظام مراقبت بیماری و ردیابی و پیگیری بیماران از راه کارهای مهم دستیابی به هدف حذف محسوب می شود.

سمپاشی  منزل  پراکندگی بیماری در ایران در ایران نیز مثل سایر کشورهای جهان، قبل از گسترش برنامه های ایمن سازی همگانی، سرخک بیشتر در دوران کودکی دیده میشد به طوری که بیش از ۹۰٪ افراد قبل از رسیدن به سن ۲۰ سالگی به این بیماری مبتلا می شدند. بیماری در جوامع بزرگ اندمیک بود و هر ۳-۲ سال دوره های اپیدمی دیده می شد.