طعمه گذاری حیوانات و سمپاشی جانوران موذی از دیگر خدمات سمپاشی تک می باشد.

 از بین بردن آفات و سم پاشی توسط متخصصان رادین تک ستیا، با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

اصول پیشگیری 1

اصول پیشگیری و مراقبت از بیماری ها

سمپاشی محل کار   سندرم شوک توکسیک: با شروع ناگهانی تب، استفراغ و اسهال شدید آبکی چند ساعت پس از واکسیناسیون مشخص می شود. اگر در مدت ۴۸-۲۴ ساعت پس از آغاز، درمان نشود ممکن است منجر به مرگ شود.

سمپاشی محل کار    عفونت خون: شروع ناگهانی یک بیماری عفونی شدید به علت عفونت باکتریال که با کشت مثبت خون اثبات می شود.

سمپاشی محل کار    عارضه شدید و غیر معمول دیگری که در طی ۴ هفته پس از واکسیناسیون ممکن است به وجود آید عبارت است از مرگ دریافت کننده واکسن در مدت ۴ هفته پس از تزریق که هیچ گونه دلیل روشن و واضح دیگری برای آن عنوان نشده باشد. این مورد و هر گونه عارضه دیگری که منجر به بستری شدن دریافت کننده واکسن در بیمارستان شود و به واکسیناسیون نسبت داده شود، باید گزارش شوند.

سمپاشی محل کار     عوارضی که باید گزارش شوند این کلیه شوک ها که در مدت ۲۴ ساعت پس از واکسیناسیون رخ دهد.

سمپاشی محل کار    کلیه آبسه های محل تزریق واکسن که در مدت ۷۲ ساعت پس از واکسیناسیون رخ دهد سمپاشی محل کار     لنفادنیتهای ناشی از واکسن BCG در هر زمان پس از تزریق واکسن که ایجاد شود (حتی تا شش ماه بعد از واکسیناسیون)، باید ظرف ۲۴ ساعت گزارش شوند.

سمپاشی محل کار   عوارض موضعی شدید یا غیر شدید که درمدت ۷۲ ساعت پس از واکسیناسیون به وجود آید.

سمپاشی محل کار     بروز تب بالاتر از ۳۸/۵ درجه سانتیگراد زیر بغلی که درمدت ۷۲ ساعت پس از واکسیناسیون رخ دهد.

سمپاشی محل کار    فلج متعاقب دریافت هر نوع واکسن به ویژه واکسن فلج اطفال که در مدت یک ماه پاسڑ .3 واکسيناسيون تشنجی که در مدت ۷۲ ساعت پس از واکسیناسیون رخ دهد.

سمپاشی محل کار   درد مفاصل (آرترآلژی) که متعاقب واکسیناسیون رخ دهد و جیغ زدن مداوم یا بی قراری که بیش از سه ساعت به طول انجامد.

سمپاشی محل کار     کلیه موارد مرگ که در فاصله ۴ هفته پس از واکسیناسیون اتفاق افتد و هیچ بیماری خاص یا دلیل قابل قبول دیگری برای مرگ وجود نداشته نباشد.

سمپاشی محل کار    سایر رویدادهای غیر معمولی که تصور میرود مربوط به واکسیناسیون باشد و در طی چهار هفته پس از واکسیناسیون اتفاق افتد.

سمپاشی محل کار     سایر عوارض شامل حساسیت های پوستی، تنگی نفس، بی قراری و کاهش سطح هوشیاری که بعد از انجام واکسیناسیون بروز نمایند.