سمپاشی و راهکارهای مبارزه با انواع سوسک نظیر سم پاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک درشت، سم پاشی سوسک آلمانی، سمپاشی سوسک آمریکایی در منازل واماکن.
سم پاشی منزل به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


ساخت کلنی آزمایشگاهی جهت مبارزه با مایت و نماتد


ظروف پرورش لارو بالغ
سمپاشی پشه    این ظروف ممکن است شامل لیوانهای کاغذی، قفسی های توری و یا جعبه های پلاستیکی شفاف باشند. کیلیک کندریک استفاده از قفسی های توری را که دور یک قاب استیل ضد زنگ پوشانده می شوند، پیشنهاد می کند. برای تأمین رطوبت، قفس در داخل یک کیسهی پلاستیکی که از پلاستیک شفاف غیر سمی ساخته شده قرار می گیرد (مانند پلاستیکهای مخصوص نگهداری نان). در داخل این کیسه، یک قطعه پنبهی خیس برای تأمین رطوبت گذاشته میشود. پشه خاکی ها به صورت انفرادی معمولا در لوله های شیشهای که درپوش آنها سوراخ شده و در محل سوراخ با یک قطعه توری پوشانده شده است، نگهداری می شوند. در قاعدهی لولهی شیشه ای یک ورقه کاغذ صافی گذاشته می شود و یک کاغذ صافی هم در داخل قرار می گیرد تا محل استراحتی را برای پشه خاکی ها فراهم سازد. این لوله ها در جعبه های پلاستیکی گذاشته می شوند که در داخل آن یک کاغذ جاذب رطوبت قرار دارد.
ظروف تخم ریزی
سمپاشی پشه      ماده های باردار را میتوان برای تخم ریزی به ظروف لاروی منتقل کرد. این کار در کلنی های تازه تأسیس که تعداد کمی پشه خاکی دارند، بهتر است انجام نشود. در این کلنیها بهتر است به پشه خاکی های ماده اجازه ی تخم ریزی بر روی کاغذ صافی مرطوب موجود در لوله های شیشه ای انفرادی داده شود. سپس تخم های هم سن به کمک یک قلم موی ۸ نقاشی ظریف، به داخل ظروف لاروی منتقل شوند. همه ی آنها تقریباً در یک زمان تفریخ خواهند شد. این ظروف باید کاملاً عاری از قارچ باشند. با این روش، تولید پشه خاکی از سایر روش ها بیشتر می شود، اما کار بسیار بیشتری خواهد برد.