راهکارهای مبارزه با انواع سوسک نظیر سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک درشت، سمپاشی سوسک آلمانی، سمپاشی سوسک آمریکایی در منازل واماکن با بررسی کارشناسان سمپاشی تک صورت می گیرد.

سمپاشی کنه،سم پاشی کک،سمپاشی شپش،سم پاشی ساس،سمپاشی مایت به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سم پاشی تک می باشد.

غذای لاروی

غذای لاروی

 سالها قبل، محققین شوروی سابق استفاده از مخلوط های خاک و فضولات را که به صورت هوموس در آمده و به آن مقداری شن اضافه شده بود، آغاز کردند. شن در صورتی اضافه می شد که مخلوط حاصل دارای بافت بسیار سنگینی بود. این مخلوط پس از آماده شدن، برای از بین بردن مایت ها و نماتدها، اتوکلاو می شد. سپس در یک محل گرم در معرض هوا گذاشته می شد و مرتباً رطوبت آن کنترل و در صورت نیاز با افزودن مقداری آب، تأمین می گردید. در این محیط، قارچ ها به مقدار زیاد رشد می کنند، اما سرانجام به این علت که مواد غذایی ضروری برای رشد آنها مصرف می شود، از بین می روند. فرآورده ی نهایی یک لوم ترد و شکننده ی عاری از مایت است که قارچ ها نمی توانند بر روی آن رشد کنند. به نظر می رسد افزودن پودر خشک جگر و یا پودر خشک دافنی (که برای ماهیهای آکواریومی به فروش می رسد)، برای بسیاری از گونه ها لازم نباشد. به علت رشد بیش از حد قارچ ها در پودر جگر گوساله، در حال حاضر استفاده از آن توصیه نمی شود. ainSOnا در برزیل توانسته بسیاری از گونه های نئوتروپیکال را با استفاده از پودر خشک دافنی به عنوان ماده غذایی، با موفقیت پرورش دهد. مطالعه برای یافتن غذای لاروی مناسب برای گونه هایی که قبلاً در آزمایشگاه پرورش داده نشده اند، لازم است.

 

در صورت استفاده از حشره کش ها به موارد ذیل توجه نمایی:

 

سمپاشی رستوران    قبل از استفاده، آنها را خوب تکان دهید .

سمپاشی   شرکت    روی ظروف، آب و مواد غذایی و تنگ ماهی را کاملا بپوشاند.

سمپاشی رستوران    پس از اسپری کردن اتاق را ترک کنید و پس از 10 دقیقه به محل باز گردید.

سمپاشی   شرکت    هرگز نزدیک شعله آتش، مواد اشتعال زا، سطوح داغ و الکتریکی اسپری نکنید.

 

سمپاشی رستوران   چنانچه دست یا هر جای بدنتان با مواد حشره کش آلوده شد فورا آن را با آب و صابون بشویید.