از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.
سمپاشی کنه، کک، شپش،ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


اطلاعات ايمني مواد شيميايي (MSDS)
هشدارهاي حفاظتي

تماس با چشم:
در انسانها تماس با غلظتهای ا تا ۳ درصد از این ماده سبب درد شدید در چشم می شود که خیلی سریع درد از بین می رود . تماس عدسی چشم با غلظتهای ۳ 0٪ از این ماده سبب درد، اشک ریزش و اسپاسم پلکها می شود اما عوارض دیگری به دنبال ندارد و این عوارض برطرف می شوند.
تماس با پوست:
در انسانها سفید شدن پوست ( دراثر تماس با مواد شیمیایی ) مشاهده شده است.
بلعیدن و خوردن:
علائم آن شبیه درد تیز در شکم، کف کردن دهان، استفراغ کردن، بیهوشی آنی و تب می باشد . این ماده در شکم مقدار زیادی اکسیژن آزاد می کند . خوردن و بلعیدن این ماده در مواجهه های صنعتی متداول نيست.
 تنفس:
این ماده در دمای اتق به بخار تبدیل نمی شود.اگر گرم شود یا میست این ماده می تواند سبب تحریک بینی، گلو و دستگاه تنفسی در انسانها و حیوانات شود. تحریکات گلویی در مستخدمین که با غلظتهای ۱۲ تا ng/m3۴۱امواجهه داشته اند، گزارش شده است.

اطلاعات ايمني مواد شيميايي (MSDS)
کمکهاي اولیه
•    تماس با چشم سریعاً چشمها را به مدت ۲۰ دقیقه با آب ولرم و تمیز شستشو دهید تا آلودی برطرف شود . در طول مدت شستشو پلکها باز نگهداشته شود . به پزشک مراجعه کنید.
•    تماس با پوست سریعاً موضع را به مدت ۵ دقیقه با آب ولرم و تمیز شستشو دهید تا آلودگی تماس با پوست برطرف شود اگر تحریکات پوستی ادامه داشت به پزشک مراجعه کنید.
•    اگر تحریکات و ناراحتی بوجود آمد به پزشک مراجعه کنید.
•    منبع آلوده یا قربانی را به هوای آزاد برده و سریعا به پزشک مراجعه کنید.
•    تمامی راهها و روشهای کمکهای اولیه باید توسط پزشک تکرار شود.



جهت مشاوره با کارشناسان سمپاشی تک در تماس باشید:09127098045