شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری، شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
استفاده از سموم بهداشتي از دیگر ویژگي های سمپاشی تک مي باشد.

 نکات دیگری که هنگام استفاده از سموم باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

•روشهای کاربردی
از سم پاش های دستي و یا ماشیني برای استفاده از فرمولاسیون ها مي توان استفاده کرد. حجم 40 میلي لیتر - محلولهای سمپاشي مورد نیاز با نوع سطوح سمپاشي درحد وسیعي متغیر است. از 80 در متر مربع برای سطوح صاف غیر جاذب تا 250 میلي لیتر در متر مربع برای سطوح خیلي جاذب چون سطح توده های زباله و غیره ممکن است تغییر کند .


•چرخه کنترل
نوع سم بکار رفته، مقدار دوز مورد استفاده، سطح سمپاشي شده، وضعیت آب و هوایي و وضع مقاومت حشرات محلي همگي مشخص کننده زماني است که سم از نظر زیستي فعال است. به این ترتیب یک سم باید با در نظر گرفتن عوامل مشروحه فوق بین چند هفته تا چند ماه فعال باقي بماند. با توجه به این مهم تکرار سمپاشي قابل محاسبه است .


•احتیاطات
باید از آلودگي مواد غذایي و آب آشامیدني با هر گونه مواد سمي و سموم خودداری کرد .باید از سمپاشي حیوانات و یا سطوحي که این حیوانات ممکن است آنها را بلیسند خودداری نمود. استفاده از سموم حشره کش فسفره در داخل رستورانها در بعضي از کشورها مجاز نیست و باید طبق برچسب سموم و مقررات محلي مورد استفاده قرار گیرد.