سمپاشی تک ارائه دهنده کلیه خدمات سمپاشی، ساختمان، منزل، پارکینگ، شرکت، بیمارستان، کارخانه می باشد.
سمپاشی سوسک، ساس، کنه، پشه ، مگس، مایت و ... از خدمات سمپاشی تک می باشد.

عفونتهاي انگلی دستگاه گوارش منتقل شونده:
آمیبیاز:
آمیبیاز بیماري گوارشی می باشد که انتقال بیماري مدفوع از راه  دهان می باشد و اکثر افراد آلوده شده  اسهال خونی و دل پیچه دارند.
آمیبیاز ( اسهال خونی) عبارت است از یک عفونت انگلی روده بزرگ و گاهی کبد که در تمام دنیا وجود دارد اما در کشورهاي در حال توسعه شایعتر است. بسیاري از افراد، بخصوص کسانی که در آب و هواي معتدل زندگی می کنند، این انگل را دارند بدون این که علامتی داشته باشند. علایم وقتی ظاهر می شوند که انگل بافت روده بزرگ را مورد تهاجم قرار دهد. علایم ممکن است خیلی مبهم باشند.


ژیاردیازیس:
ژیاردیازیس یک عفونت انگلی ناشی از یک تک یاخته موسوم به ژیاردیا لامبلیا است. ابتلاي شایع به این بیماري به دنبال آلودگی آب و غذا با مواد دفعی در محیط و همچنین انتقال شخص به شخص به شکل دهانی مدفوعی اتفاق می افتد. بیماري گسترش جهانی دارد. میزبان این بیماري طیف گسترد ه اي از پستانداران علاوه بر انسان را شامل می شود، در نتیجه ریشه کن کردن آن بسیار دشوار است. ژیاردیازیس براي افرادي با سیستم ایمنی بدن ضعیف، مانند افراد مسن و یا بیماران مبتلا به ایدز، می تواند کشنده باشد. علایم بیماري شامل اسهال، کرامپ شکمی، کاهش وزن، خستگی، بی اشتهایی و تهوع می باشد که بیش از 5 روز تداوم دارد. استفراغ و تب در جریان این بیماري شایع نیست.