راهکارهای مبارزه با انواع سوسک نظیر سوسک ریز، سوسک درشت، سوسک آلمانی، سوسک آمریکایی در منزل و اماکن سمپاشی  کنه، کک، شپش،ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.
سمپاشی ساس از دیگر خدمات شرکت سمپاشی تک می باشد.
انتشار ساس


محل زندگی انسان، آشیانه پرندگان و لانه خفاش مناسب ترین مکان براي زندگی ساس است، زیرا هم محل مناسبی براي پنهان شدن ساس است و هم موجوداتی که در آن ساکن هستند ساس می تواند بر روي بدن آنها به خونخواري بپردازد. چهارچوب پنجره ها، پشت قاب عکس، درز و شکاف داخل دیوار، اثاثیه منزل، پشت کاغذ دیواري ها و صفحات چوبی یا زیر فرش و موکت و حتی چینهاي پرده بهترین پناهگاه براي ساس می باشد.


اهمیت بهداشتی ساس
ساسهاي تختخواب ناقلین مهمی درانتقال بیماري ها نیستند. نظری هاي مبنی براینکه این حشرات نقش دارند ارایه شده است اما این مطلب طی مطالعه ي جدیدي درکشور B درانتقال ویروس هپاتیت گامبیا رد شده است. به طورکلی این حشرات به دلیل گزش دردناك، براي انسان آزاردهنده هستند. برخی ازمردم به ویژه افرادي که به مدت طولانی درمعرض تغذیه این حشرات بوده اند، در برابرگزش آنها واکنش کمتري نشان داده یا حتی هیچ گونه واکنشی ازخود نشان نمی دهند. واکنش خفیف در افراد به شکل لکه هاي قرمز، حتی بدون خارش ظاهرمی شود. افرادي که درگذشته درمعرض گزش ساسها نبوده اند، ممکن است ازالتهاب موضعی، خارش شدید و بی خوابی درشب صدمه ببینند. گزش ممکن است یک تورم سفیدرنگ وسفت درپوست ایجاد کند، اغلب به خونریزي منجر می شود. خراش ناشی ازخارش محل گزش ممکن است باعث ایجاد عفونت ثانویه شود. درخانه هاي بسیارآلوده ممکن است افراد بیش از صد بار در شب گزیده شوند که دراین بین کودکان به علت ازدست دادن خون دچارکم خونی خفیف می شوند.