شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری،  شرکت ها، منزل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک، ساس، موش و... مي باشد.

سوسک

سوسک ها در داخل ساختمان ها ، سرویس های بهداشتی، اطراف لوله های آب گرم و جاهای مرطوب زندگی می کنند.

نقش بیماری زایی

1-   سوسک ها بوی نامطبوع و تهوعآوری از خود خارج می سازند.

2-به علت تغذیه از انواع مواد غذایی و رفت وآمد روی ظروف غذاخوری و نیز داخل لوله های فاضلاب و محلهای کثیف ، باعث انتقال عوامل بیماری زا مثل میکروب ها و تخم انگل ها می شود.

3- سوسک مقداری از مواد بلعیده شده را پس از هضم برمیگرداند و مدفوع را نیز همه جا پخش می کند و از این طریق انتقال دهنده غیرمستقیم عوامل بیماری زا است. در فضولات و قسمتهای مختلف بدن سوسک خانگی، انگل ها و میکروب های زیادی مشاهده شده است. (مدفوع سوسک شبیه گلوله های کوچک و یا شبیه قطرات مرکب است).

4-   از نظر اقتصادی نیز مضر هستند زیرا چرم، کاغذ، پارچه جویده و در مزارع و انبارهای کشاورزی از غلات و نباتات تغذیه می کنند

راه های مبارزه

1- از نگهداشتن لباسهای چرک جلوگیری شود.

2-  زباله را در ظروف دربدار نگهداری کنند.

3-مواد غذایی در وف در بسته نگهداری نمایند.

4- چارچوب درهای پوسیده را عوض نمایند.

5- درزها و شکاف های موجود در آشپزخانه، حمام و کلیه مکانهای زندگی سوسک باید گرفته شود.

6-از ریخت و پاش مواد غذایی ور انبار کردن پس مانده مواد غذایی و نان خشک در خانه پرهیز شود.

7- اساسی ترین راه مبارزه با سوسک بهسازی محیط و رعایت نظافت در ساختمان ها و خانه ها است.

8-  از توری ریز در مدخل هواکش ها، فاضلاب ها و کف شوی مناسب در دهانه  لوله های فاضلاب استفاده نمایند تا سوسک نتواند از این محل ها خارج شود.

9- سوسک روزها در درزها و شکاف ها زندگی می کند و شب برای تغذیه خارج می شود. سمپاشی اطراف لوله های آب گرم، زیر قفسه ها، اطراف کف شوی فاضلاب ها و سایر محلهای آلوده به سوسک در داخلی اماکن در صورتی که با سموم مناسب انجام گیرد سوسکها را از بین خواهد برد.