سمپاشی تک ارائه دهنده کلیه خدمات سمپاشی، سمپاشی ساختمان، سمپاشی منزل، سمپاشی پارکینگ، سمپاشی شرکت، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی کارخانه می باشد.

سمپاشی سوسک، سمپاشی ساس، سمپاشی کنه، سمپاشی پشه ، سمپاشی مگس، سمپاشی مایت و ... از خدمات سمپاشی تک می باشد.

سمپاشی کارخانه یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد

 

آنفلوانزا   

 پیامدهای آنفولازا

سمپاشی موریانه    اهمیت بهداشتی اهمیت آنفلوانزا در سرعت انتشار همه گیری ها، وسعت و تعداد مبتلایان و شدت عوارض آن به خصوص پنومونی ویرال و باکتریال می باشد. در همه گیری های بزرگ، شکل شدید یا کشنده بیماری بیشتر در سالمندان و افرادی که به دلیل عوارض مزمن قلبی، ریوی، کلیوی، بیماری های متابولیک، کم خونی و یا نارسایی ایمنی ناتوان شدهاند مشاهده می شود. آنفلوانزا به شکل پاندمی، همه گیری های وسیع، کوچک، منطقه ای و تک گیر دیده می شود.

سمپاشی موریانه   در صدسال گذشته پاندمی های بیماری در سال ۱۹۱۸، ۱۹۵۷ و ۱۹۶۸ اتفاق افتاده است. میزان حمله در همه گیری هایی که در اجتماعات بزرگ اتفاق میافتد، معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است در حالی که در اجتماعات بسته مثل مدرسه های شبانه روزی و یا خانه سالمندان به ٪۵۰ و بیشتر میرسد. همه گیری ها در مناطق معتدل بیشتر در زمستان و در نواحی گرمسیری بیشتر در ماه های بارانی سال اتفاق میافتد. این روند فصلی بروز همه گیری، ثابت نبوده و ممکن است موارد تک گیر و یا همه گیری بیماری در هر مکانی بدون ارتباط با فصل اتفاق افتد.   

سمپاشی موریانه    نوترکیبی ویروس بین سروتیپ های مختلف ویروس A خوک و انسان، پرندگان وحشی و اهلی، اردک و بوقلمون گزارش شده است. ویروس آنفلوانزایی که پاندمی های سال های ۱۹۱۸، ۱۹۵۷ و ۱۹۶۸ را به وجود آورده اند دارای ژنهای بسیار نزدیک به ژن ویروس آنفلوانزای پرندگان بوده اند. سه نوع ویروس آنفلوانزا عامل بیماری در انسان شناخته شده اند که مقایسه آن ها در جدول ۱۸- ۱ آورده شده است. تغییرات کوچک و موتاسیون های نقطه ای در ژنوم ویروس (دریفت آنتی ژنیک) ممکن است باعث ایجاد ساب تایپ جدید و بروز اپیدمی هر سال یا هر چند سال یک بار شود. تغییرات وسیع در ژنوم (شیفت آنتی ژنیک) باعث بروز سایپ تایپ جدید شده و تغییر در سگمنت، ممکن است منجر به ایجاد پاندمی شود.

سمپاشی موریانه   این تغییرات هر ۱۰ تا ۳۰ سال پس از چرخش ویروس در محیط ایجاد می شود. وقتی دو ویروس سلولی را آلوده کنند می توانند بعضی از قطعات ژنی خود را تعویض کنند و در صورتی که ویروس جدید ایجاد شده توانایی آلودگی انسان را داشته باشد، موجب بیماری شدید شده، به سادگی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود.