سمپاشی تک شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،سمپاشی  شرکت ها،سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سمپاشی  سازمان ها؛ سمپاشی  سوسک، سمپاشی  ساس، سمپاشی  موش و... مي باشد.
سمپاشی کنه، سمپاشی  کک،سمپاشی شپش، سمپاشی  ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


سم پاشی رستوران    پیامدهای نامطلوب سیستم عصبی مرکزی(CNS adver See WentS) فلج شل حاد پولیو میلیت فلجی ناشی از واکسن: فلج شل حاد که در مدت ۴ تا ۳۰ روز بعد از دریافت واکسن خوراکی فلج (OPV) شروع می شود و یا در مدت ۷۵-۴ روز پس از تماس با شخصی بروز می نماید که واکسن خوراکی فلج را دریافت نموده است.

سم پاشی رستوران    اصول پیشگیری و مراقبت
سم پاشی رستوران   سندرم گیلن باره GBS: فلج شل حاد متقارن بالارونده که به سرعت پیشرفت می کند، با از بین رفتن حس همراه بوده و در ابتدا فاقد تب می باشد. این موارد با آزمایش مایع مغزی نخاعی، تشخیص داده می شوند که در آن بین شمارش سلولی و مقدار پروتئین، تناسبی وجود ندارد. سندرم گیلن باره که تا ۳۰ روز پس از ایمن سازی اتفاق میافتد باید گزارش داده شود.
آنسفالوپاتی: آنسفالوپاتی، کسالتی با شروع حاد است که با سه علامت از علائم زیر مشخص می شود
سم پاشی رستوران    تشنج
سم پاشی رستوران    تغییر شدید سطح شعور که یک روز یا بیشتر به طول انجامد.
سم پاشی رستوران   تغییر آشکار رفتاری که به مدت یک روز یا بیشتر ادامه یابد.

سم پاشی رستوران   آنسفالیت: آنسفالیت به وسیله علائم فوق و نشانه های التهاب مغزی و در بسیاری حالات با پلئوسیتوز مایع مغزی نخاعی و یا جدا شدن ویروس، مشخص می شود. هر آنسفالیتی که تا یک ماه پس از ایمن سازی اتفاق بیافتد، باید گزارش شود.
سم پاشی رستوران   مننژیت: علائم مننژیت شامل شروع ناگهانی تب، سفتی گردن، سردرد و استفراغ و علائم مثبت مننژه(کرنیک و برود زینسکی)، و نشانه ها ممکن است با علائم آنسفالیت مشابه باشند. آزمایش "CSF مهمترین وسیله تشخیصی است که پلئوسیتوز مایع نخاعی در CSF به تشخیص کمک می کند.
سم پاشی رستوران    تشنج: تشنجهایی که از چند دقیقه تا بیش از ۱۵ دقیقه طول میکشد و با علائم یا نشانه های کانونیعصبی همراه نمی باشد. این تشنج ها ممکن است با یا بدون وجود تب بروز کند.