از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.
شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری، سم پاشی شرکت ها، سمپاشی منازل، ، سم پاشی ساختمان، سمپاشی سازمان ها؛ سم پاشی سوسک، سمپاشی ساس،سم پاشی موریانه، سم پاشی موش و... مي باشد.
سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادی


سمپاشی سوسک   اهمیت بهداشتی سرخجه در نظر همه یک بیماری خفیف است اما آنچه باعث اهمیت آن شده، عبور ویروس از جفت خانمهای باردار و توانایی آلوده سازی جنین است. آلودگی جنین با این ویروس میتواند از مرگ جنین تا انواع مختلفی از آنومالی ها شامل نقایص مادرزادی قلب، کری، کاتاراکت و عقب افتادگی ذهنی ایجاد کند که به مجموعه آن سندرم سرخجه مادرزادی (CRS) گفته می شود.
سمپاشی سوسک با توجه به این که احتمال آلودگی جنین در سه ماهه اول بارداری بیشتر است، توجه و دقت به این مساله در این دوران اهمیت بیشتری دارد. پیشگیری از سندرم سرخجه مادرزادی فقط با ایمن سازی دختران در سنین بلوغ یا زنان در سنین باروری و حذف آن با واکسیناسیون شیرخواران، برقراری یک نظام مراقبتی توانا و اطمینان از ایمنی خانمها در سنین باروری امکان پذیر است.
پراکندگی بیماری در ایران
سمپاشی سوسک   بررسی های جهانی نشان میدهد میزان بروز سندرم سرخجه مادرزادی در کشورهای درحال توسعه ۰/۵ تا ۳/۲ مورد به ازای هر ۱۰۰۰ تولد زنده در طی اپیدمی ها است و این اپیدمی ها هر ۴ تا ۷ سال یکبار رخ میدهد. این میزان دقیقا برابر همان چیزی است که در کشورهای صنعتی قبل از اجرای برنامه واکسیناسیون جاری سرخجه مشاهده می شد. در کشورهای در حال توسعه سن متوسط ابتلای به سرخجه از ۳-۲ سالگی تا ۸ سالگی است. بررسی اطلاعات سرولوژیک در ۴۵ کشور در حال توسعه نشان میدهد که میزان قابل توجهی از حساسیت نسبت به ابتلای به عفونت در زنان در سنین باروری وجود دارد. (در ۱۲ کشور حدود ۲۵٪ و بیشتر، در ۲۰ کشور بین ۱۰ تا ۲۴٪ و در ۱۳ کشور کمتر از ۱۰٪ بوده است).