سمپاشی تک شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،سمپاشی  شرکت ها،سمپاشی  منازل، سمپاشی  ساختمان، سمپاشی  سازمان ها؛ سمپاشی  سوسک، سمپاشی  ساس، سمپاشی  موش و... مي باشد.

سمپاشی کنه، سمپاشی  کک،سمپاشی شپش، سمپاشی  ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.

سیر بیماری ایدز عفونت اوليه

 ایدز 2

سم پاشی ساس   حدود ۳-۱ هفته بعد از تماس با علایمی مانند منونوکلئوز عفونی شروع می شود. شایع ترین علایم شامل تب، خستگی، راش، ضعف، بزرگی غدد لنفاوی، کاهش وزن، اسهال، تهوع، استفراغ، برفک دهانی و نوروپاتی محیطی هستند.

سم پاشی ساس    عفونت بدون علامات بیمار علامت خاصی از بیماری ندارد. این مرحله شاید ۱۰ سال هم طول بکشد.

سم پاشی ساس    عفونت علامت دار بزرگی غدد لنفاوی (بدون علت مشخص حداقل در دو ناحیه به جز اینگوینال که قرینه و متحرک و دارای قطر بیش از یک سانتی متر و بدون درد هستند)، اسهال مزمن، لوکوپلاکی دهان و هرپس منتشر و مکرر از علایم مهم این مرحله می باشند. اضطراب و اختلالات خلقی ممکن است سال ها وجود داشته باشد.

سم پاشی ساس   ایدز در این مرحله ویروس تکثیر یافته و تعداد سلول های +CD۴ کم شده و فرد مستعد ابتلا به عفونت های فرصت طلب می شود.

تشخيص انواع آزمایش ها:

سم پاشی ساس   تست های سنجش آنتی ژن 

سم پاشی ساس  تست های سنجش آنتی بادی 

سم پاشی ساس   با توجه به این که در این آزمون آنتی ژنوم ویروسی بررسی می شود، در تشخیص زودرس بیماری در بیماران و به خصوص نوزادان متولد شده از مادران آلوده مفید است.

سم پاشی ساس   با توجه به این که از بدو ورود ویروس تا زمان رسیدن سطح آنتی بادی به حد قابل تشخیص ممکن است بین ۲ هفته تا ۶ ماه طول بکشد، در افرادی که رفتارهای پرخطر داشته و تست منفی دارند، لازم است ۳ ماه بعد آزمایش تکرار شود.

سم پاشی ساس  آزمون الایزا ELISA که بر اساس سنجش آنتی بادی ضد HIV می باشد. ۹۳٪ تا ۱۰۰٪ حساسیت دارد و میزان ویژگی این تست (با تکرار) تقریبا ۱۰۰٪ است. همه آزمون Western Blot به عنوان یک آزمون تایید کننده به کار میرود که وجود IgG علیه چند نوع پروتئین ویروسی را مشخص می کند. این تست نسبت به الایزا اختصاصی تر بوده ولی حساسیت آن کمتر است.

سم پاشی ساس   آنتی ژن P۲۴: در این روش نیز مانند RT-PCR آنتی ژن ویروسی بررسی می شود، بنابراین می تواند در تشخیص زودرس به خصوص در نوزادان متولد شده از مادران آلوده مفید باشد. البته در مراحل عفونت بدون علامت و یا درمان ضد ویروس، با توجه به تعداد کم ویروس در خون ممکن است منفی کاذب گزارش شود.

 سم پاشی ساس   ویروس یا DNA که از روی RNA به کمک آنزیم نقشه برداری می شود، انجام می شود و تستی گران قیمت اما بسیار حساس است و در مراحل اولیه عفونت و در نوزادان، جزو حساس ترین روشها محسوب میشود. با توجه به در دسترس بودن روش الایزا و وسترن بالات در ایران و هم چنین ویژگی بالا (موارد مثبت کاذب کمتر)، ملاک تشخیص قطعی مثبت بودن دو آزمایش الایزا و یک وسترن بلات است.