از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری، سمپاشی شرکت ها، سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سمپاشی سازمان ها

تب خونریزی دهنده

 تب خن ریزی دهنده 1

علایم و تشخیص تب خونریزی دهنده : 

طعمه گذاری موش   علایم: علایم اولیه بیماری شامل شروع ناگهانی تب، حال عمومی بد، ضعف، تحریک پذیری، سردرد، درد شدید اندام ها و کمر و بی اشتهایی است. استفراغ، درد شکمی و اسهال نیز در بعضی موارد دیده می شود. 

طعمه گذاری موش   ممکن است برافروختگی، پرخونی حلق، ضایعات پوستی در قفسه سینه و ملتحمه و انانتمهای (Enantem) خونریزی دهنده در کام نرم، اوولا و حلق و پتشی هایی که از تنه به تمام بدن انتشار یابند و گسترده دیده شود. تب ۱۲-۵ روز ادامه پیدا می کند و نیز ممکن است دو مرحله ای بوده، در مرحله همولیز قطع شود. مرحله خونریزی دهنده در روز پنجم بیماری شروع می شود و ۱۰-۱ روز طول می کشد. 

طعمه گذاری موش   خونریزی از لثه، بینی، ریه، رحم و روده در موارد شدید و کشنده با حجم زیاد و غالبا همراه با تخریب کبدی دیده می شود. هماچوری و آلبومینوری شایع ولی خفیفند. 

طعمه گذاری موش    کاهش ضربان قلب و کاهش فشارخون مشاهده می شود. معمولا علائم بیمارانی که میمیرند بطور سریع و در روزهای اول بیماری تغییر می کند و در آن هالکوسیتوز شایعتر از لکوپنی است. دوره نقاهت طولانی و همراه با ضعف است. بهبودی معمولا بدون عارضه است و مرگ و میر ۲٪ تا ۵۰٪ است.

طعمه گذاری موش    تشخیصی: تشخیص با جداسازی ویروس از خون بیمار با کمک محیط کشت سلولی در طی ۸ روز اول بیماری قطعی می شود. آزمایش های سرولوژیک نیز کمک کنندهاند. از روز ششم IgG و IgM با روش ELISA قابل تشخیص است. ممکن است آنتی بادی در موارد منجر به مرگ قابل شناسایی نباشد. PCR هم در تشخیص قابل استفاده است.