از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری، سمپاشی شرکت ها، سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سمپاشی سازمان ها

مننژيت باکتريال  

  مننژیت باکتریال 1

سم پاشی فروشگاه  مننژیت باکتریال یکی از نگران کنندهترین بیماری های عفونی است که همه گیری آن میتواند همه جمعیت را متاثر کند. میزان مرگ ناشی از این بیماری قبلا تا ۵۰٪ موارد می رسید ولی با کشف درمان های مناسب آنتی بیوتیکی، به ۵ تا ۱۵٪ کاهش یافته است. به منظور کاهش مرگ و میر ناشی از مننژیت، تشخیص زود هنگام بیماری، تعیین سریع عامل احتمالی مولد بیماری، آغاز هر چه سریع تر درمان مناسب آنتی بیوتیکی و درمان عوارض ایجادشده حائز اهمیت است.

سم پاشی فروشگاه  پراکندگی بیماری در ایران بیشترین میزان بروز مننژیت باکتریال در فصل های زمستان و بهار می باشد. مردان بیشتر از زنان به این بیماری مبتلا می شوند.

علایم و تشخیص استرپتوکوک پنومونیه، هموفیلوس آنفلوانزا تیپ B و نیسریا مننژیتیدیسی اتیولوژی های عمده مننژیت باکتریال بعد از دوران نوزادی به شمار می روند و با مرگ و میر و عوارضش مهمی همراه هستند. شایع ترین عامل مولد این بیماری در کودکان، هموفیلوس آنفلوآنزای تیپ B، و در اپیدمی ها، نایسریا مننژیتیدیس یا مننگوکوک است. 

سم پاشی فروشگاه  علایم: بصورت تب، سردرد شدید، تهوع و استفراغ و اغلب سفتی گردن تظاهر می کند. در برخی موارد راش جلدی به شکل پتشی وجود دارد.