سمپاشی وراهکارهای مبارزه با انواع سوسک نظیر سم پاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک درشت، سم پاشی سوسک آلمانی، سمپاشی سوسک آمریکایی در منازل واماکن.

سمپاشی سوسک ریز به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد

ملاحظات کلی در آزمایشگاه

 ملاحظات کلی در آزمایشگاه 

پرورش لارو پشه جهت از بین بردن مایت و نماتد ها

سم پاشی مایت  تا سال ۱۹۷۰ کلنی های معدودی از پشه خاکی ها وجود داشتند که تعداد کافی پشه خاکی برای مطالعات آزمایشگاهی تولید می کردند. این کلنی ها عمر کوتاهی داشتند و اغلب پس از انجام مطالعه ی مربوطه از بین می رفتند. با تأسیس یک کلنی پیشرفته و کاربردی از ل.لونجی پالپیس سوشی برزیل در سال ۱۹۷۲ در انگلستان، مشخص شد که حداقل برخی از گونه های پشه خاکی را می توان در شرایط آزمایشگاهی از افراد وحشی آن به دست آورد.

سم پاشی مایت  از این پس در نقاط مختلف دنیا، متخصصین زیادی اقدام به تأسیس کلنی های گونه های مختلف پشه خاکی ها نمودند. این اقدامات مشخص کرد که شهرت پشه خاکی ها به ظریف بودن و عدم امکان پرورش آزمایشگاهی آنها گزافه گویی است. با وجود این، پرورش برخی از گونه ها از سایرین مشکل تر است و به علاوه نگهداری برخی از گونه ها در حال حاضر حتی برای یک مدت کوتاه هم غیر ممکن به نظر می رسد. 

سم پاشی مایت  برای افزایش شانس پرورش موفقیت آمیز پشه خاکی ها، باید نکاتی را به خاطر سپرد. موقعی که همه ی این دستورات به خوبی اجرا شد، هیچ تغییری نباید ایجاد شود. اگر یک روش جدید برای پرورش توصیه شده، باید آن را بر روی بخشی از پشه خاکی های یک کلنی آزمایش کرد و نتیجه ی آن را بررسی نمود. نوع گچ و غذا نباید تغییر کند. همیشه باید مقداری گچ و غذا ذخیره شود تا کار کلنی با وقفه مواجه نگردد.

سم پاشی مایت  نظافت ظروف لاروی برای حفاظت آنها در برابر مایت ها و قارچ ها حائز اهمیت است. آب حاوی کلر، پلاستیک های سمی، سیگار کشیدن، استفاده از پولیش و یا سایر دتر جنت های نامناسب در محل کلنی، می تواند آن را از بین ببرد. عدم تأمین رطوبت ظروف لاروی به میزان قابل ملاحظهای تعداد لاروها را کاهش می دهد. لازم است به کوچکترین جزئیات توجه کافی و دائمی مبذول گردد و برای تغییر آنها ملاحظات کافی به کار گرفته می شود.