سمپاشی تک ارائه دهنده کلیه خدمات سمپاشی، سمپاشی ساختمان، سمپاشی منزل، سمپاشی پارکینگ، سمپاشی شرکت، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی کارخانه می باشد.

سمپاشی سوسک، سمپاشی ساس، سمپاشی کنه، سمپاشی پشه ، سمپاشی مگس، سمپاشی مایت و ... از خدمات سمپاشی تک می باشد.

سمپاشی موریانه و سم پاشی ساس یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد

بوتولیسم

 بوتولیسم 2

سمپاشی  گزارش موارد بیماری تا حد زیادی تحت تأثیر میزان آگاهی پزشکان از بیماری و تشخیص بالینی آنها است. برای تشخیص بوتولیسم به خصوص در مراحل اولیه بیماری باید به فکر آن بود. در حال حاضر در بیشتر گزارش های ابتلا جمعی این بیماری، پس از فوت موارد اولیه بیماری، تشخیص سایر موارد امکان پذیر می شود. اکثر موارد بیماری از همه نقاط کشور به بیمارستان لقمان تهران ارجاع داده می شوند.

علایم  تشخیص:

سمپاشی   لایم بیماری: دوره کمون معمول بیماری ۱۲ تا ۳۶ ساعت است اما توکسین تا ۳۰ روز نیز ممکن است در بدن باقی بماند. تهوع، استفراغ و درد شکمی زودرسی ترین علایم هستند. شکایات عصبی مشخصه بوتولیسم عبارتند از فلج عضلات خارجی و داخلی چشم (که منجر به دوبینی می شود)، افتادگی پلک، گشاد شدن مردمکها و عدم واکنش به نور، عدم ترشح بزاق و خشک شدن مخاط دهان، گرفتگی صدا هنگام حرف زدن، اشکال در بلع غذا، یبوست مداوم (ناشی از فلج اعصاب اتونوم)، اشکال در ادرار کردن و ضعف عضلات بیماران معمولا هوشیار هستند و نسبت به زمان و مکان آگاهی دارند ولی ممکن است گیج، بی قرار و مضطرب باشند. معمولا تب وجود ندارد. رفلکس Gag ممکن است از بین رفته باشد و رفلکسهای وتری عمقی ممکن است طبیعی یا کاهش یافته باشد. 

علامت مشخصه بیماری عبارتند از:

سمپاشی  مسمومیت غذایی بدون تب

سمپاشی  فلج شل پایین رونده قرینه درگیری اعصاب حرکتی 

سمپاشی  دیلاتاسیون پاپی تشخیصی: توکسین در مدفوع، نمونه خون و ترشحات معده بیمار و همین طور نمونه غذایی آلوده با استفاده از روش های آزمایشگاهی کشت، بیوشیمی، PCR و کروماتوگرافی قابل شناسایی است.