سم پاشی شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، سمپاشی طعمه گذاری، سم پاشی  شرکت ها ، سم پاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سم پاشی سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، سم پاشی ساس، سمپاشی موش و... مي باشد.

سمپاشی منزل و سمپاشی حشرات یکی از خدمات سم پاشی تک می باشد 

 تب زرد 1

تب زرد

اهمیت بهداشتی: 

سم پاشی موریانه   تب زرد در درجه اول یک بیماری ویروسی میمون ها است که به وسیله پشه های ماده از نوع AedeS Aegypti به انسان منتقل می شود. با وجود واکسیناسیون و مبارزه با ناقلان، این بیماری هنوز هم به صورت بومی در بسیاری از نقاط آفریقا و آمریکای جنوبی در منطقه بین ۱۵ درجه شمالی و جنوب خط استوا وجود دارد. همه گیری بیماری در اتیوپی در سال های ۶۲-۱۹۶۰، موجب ۲۰۰۰۰۰ مورد بیماری و ۳۰۰۰۰ مرگ شد. تب زرد در آسیا وجود ندارد، درحالی که در این قاره بیماری دانگ (که با تب زرد رابطه ای نزدیک دارد) بومی است (هر دو بیماری در دسته تبهای خونریزی دهنده طبقهبندی میشوند). در واقع بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تب زرد و بیماری دانگ در یک محل با هم مشاهده نمی شوند.

علایم بالینی و تشخیص بیماری: 

سم پاشی موریانه   عامل بیماری، فلاوی ویروس فیبریکوس نام دارد. مخزن عفونت بر دو نوع است.

سم پاشی موریانه   مخازن جنگلی (یا وحشی): تب زرد جنگلی بیماری میمون ها است. چرخه انتقال میمون- پشه - میمون است و انسان به طور اتفاقی گرفتار می شود. 

سم پاشی موریانه    مخازن روستایی شهری: تب زرد شهری در این شکل انسان (به صورت بیمار بالینی یا بدون نشانه بالینی) مخزن عفونت است. بیماری از انسان به انسان منتقل می شود. انتقال آن از دو طریق انسان و پشه امکان پذیر است.