بروزرسانی اطلاعات و افزایش دادن سطح  دانش در زمینه طعمه گذاری و سم پاشی آفات و دستیابی به متد های پیشرفته یکی از اهداف سمپاشی تک می باشد.

شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری، سم پاشي  شرکت ها ،سم پاشي منازل، سم پاشي ساختمان،سم پاشي سازمان ها؛سم پاشي سوسک،سم پاشي ساس،سم پاشي موش و... مي باشد.

لارو 1

 تخم های پشه خاکی را از طریق روش شناورسازی به دست آورد. او یک نمونه ی خاک را از لانه ی یک لاک پشت جمع آوری کرد، محلول اNaC را روی آن نمونه پاشید و آنها را به خوبی مخلوط کرد. سپس اجازه داد که این مخلوط ته نشین گردد و تخمها در سطح آن شناور شوند. او همچنین نمونه های خاک را در ظروف بزرگ می گذاشت، روی آنها آب. می پاشید، مخلوط حاصله تکان می داد و همه موادی را که در سطح ان شناور می شدند، جدا می کرد. سپس اجازه می داد که مخلوط ته نشین شود دوباره موادی را که در سطح آن حرکت داشتند جدا می کرد، آب روی مخلوط را بیرون می ریخت و دوباره آب تازه روی آن می پاشید و این عمل را ۳ بار و یا اغلب بیش از سه بار تکرار می نمود، پس از مدتی در سطح شناور می شدند. سپس مراحل تخم، لارو و شفیره ی پشه خاکی ها را به سادگی تشخیص می دادند. این روش گر چه نسبتا پر زحمت است ولی بسیار موثر بوده و به کمک آن می توان زیستگاه های لاروی را یافت.

 

سمپاشی منزل   از بین بردن آفات توسط متخصصان رادین تک ستیا ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.