شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.

سمپاشی پشه یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.

 پشه 3

تعدادی از محققان از روش شناوری روی قند و تصفیه، برای جداسازی لاروهای پشه خاکی از نمونه های خاک استفاده کردند. علی رغم موفقیت های قابل توجه آنها، کیلیک کندریک ترجیح می دهد که از قیف برلس برای این کار استفاده کند. این روش را برای جداسازی لاروهای فلبوتو موسی پاپاتاسی از نمونه های خاک لانهی جوندگان در منطقهی اصفهان انجام داده اند. استفاده از قیف برلس کار کمتری از روش شناوری با محلول قند میبرد و تمیزتر است. برای این کار، خاک های کف لانهی جوندگان صحرایی را در داخل الک های فلزی کوچک به قطر ۱۸-۱۶ سانتیمتر مربع که سوراخهای ریزی (۱۹ سوراخ در هر اینچ) دارند، می ریزند. سپس الک ها را برروی قیف قرار داده و مجموعهی حاصله را بر روی یک ظرف شیشه ای حاوی آب می گذارند و در انتها یک چراغ مطالعهی رومیزی را در فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتری سطح خاک قرار می دهند. لاروها از نور و گرمای حاصله فرار کرده، به داخل آب می افتند و صید می شوند. حجم نمونهی خاک بستگی به نوع خاک و میزان رطوبت آن دارد و باید بین 200 گرم باشد. با این روش ۷۵ درصد لاروهای سن سوم و چهارم Ph. ariaSI از نمونه های خاک جداسازی شده اند، اما این روش برای جداسازی لاروهای سن دوم این گونه کارآیی بسیار کمتری داشته و برای لاروهای سن یک کاربردی نداشت.

یک روش دیگر برای صید لارو، تراشیدن قسمت های کف چهار گوشهی طویله ها و پرورش دادن آنها در درجه حرارت معمولی اتاق (۲۸ درجه سانتیگراد) است. در این روش پس از خروج لاروها از تخم، آنها را برمی دارند.

 

سم پاشی تک  در صورت استفاده از حشره کش ها به موارد ذیل توجه نمایید:

 

سم پاشی تک    قبل از استفاده، آنها را خوب تکان دهید .

سم پاشی تک    روی ظروف، آب و مواد غذایی و تنگ ماهی را کاملا بپوشاند.

سم پاشی تک    پس از اسپری کردن اتاق را ترک کنید و پس از 10 دقیقه به محل باز گردید.

سم پاشی تک    هرگز نزدیک شعله آتش، مواد اشتعال زا، سطوح داغ و الکتریکی اسپری نکنید.

سم پاشی تک   چنانچه دست یا هر جای بدنتان با مواد حشره کش آلوده شد فورا آن را با آب و صابون بشویید.

 

سمپاشی تک    اقداماتی که پس از اتمام سمپاشی حرفه ای باید صورت گیرد:

 

سمپاشی تک     توجه داشته باشید که ،تنها پس از هوادهی می توانید به محل باز گردید.

سمپاشی تک     در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی،از مصرف آن خودداری کنید.

سمپاشی تک     پس از سمپاشی و بازگشت به محل تمامی راه های جریان هوا،در و پنجره ها را باز بگذارید.

سمپاشی تک    به این نکته توجه داشته باشید؛ سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.

سمپاشی تک    با مشاوره با کارشناسان زمان مناسب برای ورود به محیط را مشخص کنید تا دچار مسمومیت توسط بخار و ذرات معلق ناشی از سم نشوید.

سمپاشی تک    خانمهای باردار،کودکان ،افرادی که دچار بیماری قلبی، کلیوی، حساسیت های پوستی و... هستند؛ برای  حضور در محل سمپاشی شده طبق توصیه ی کارشناسان عمل کنند.

سمپاشی تک  کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط ، بهبود شرایط وساختمان وسایراقدامات،زیر نظرمتخصصان سمپاشی تک صورت می گیرد.