از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

سم پاشی کنه، سمپاشی کک، سم پاشی شپش، سمپاشی ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سم پاشی تک می باشد.

اطلاعات ايمني مواد شيميايي (الکل)

اطلاعات ايمني مواد شيميايي5

کمکهای اولیه

سمپاشی منزل   در صورت تماس با چشم پلکها باید از هم باز نگه داشته شده و با مقادیر زیادی آب شستشو داد.

سمپاشی منزل   در صورت تماس باپوست فورا لباسهای آلوده را از تن خارج کرده به سرعت پوست را با مقادیر زیادی تماس با پوست آب و صابون بمدت حداقل 15 دقیقه بشوئید قبل از استفاده مجدد از لباسها آنها را آبکشی نمائید.

سمپاشی منزل  بلعیدن و خوردن اگر مسدوم به هوش است به او دو فنجان آب یا شیر بنوشانید . اگر فرد بیهوش است به او چیزی نخورانید .

سمپاشی منزل   در صورتی قطع تنفس فرد مسموم را به هوای آزاد منتقل کرده . در صورت قطع تنفس به او تنفس مصنوعی دهید ) دهان به دهان باعث مسمومیت فرد کمک دهنده می شود (در صورتی که تنفس با مشکل انجام می شود به او اکسیژن وصل کرده و اگر بهتر نشد او را به اورژانس برسانید.

سمپاشی منزل   اطفاع حریق

سمپاشی منزل   خطر آتش گیری قابل اشتعال

سمپاشی منزل   در هنگام وقوع حریق برروی ظروف محتوی آن ، آب سرد بپاشید.

سمپاشی منزل   این اطفاء حریق های کوچک از مواد شیمیایی خشک - گاز دی اکسید کربن استفاده کنید .اما در آتش سوزی های بزرگ و وسیع از جریان آب بصورت مستقیم استفاده نکنید.

سمپاشی منزل   حفاظت پوست که با لباس کار مناسب و مقاوم در برابر پاشش مایعات استفاده کنید.

سمپاشی منزل   حفاظت چشم با استفاده از عینک ایمنی معمولی یا داری قاب محافظ دور چشم

 

سمپاشی منزل   حفاظت تنفسی هنگامی که غلظت بخارات در محیط به حدی است که تنفس ممکن نیست باید از رسپیراتورهای استاندارد برای تامین اکسيژن مورد نیاز استفاده نمود.