سمپاشی و راهکارهای مبارزه با انواع سوسک نظیر سوسک ریز، سوسک درشت، سوسک آلمانی، سوسک آمریکایی در منازل واماکن.

سمپاشی کنه،سم پاشی کک،سمپاشی شپش،سم پاشی ساس،سمپاشی مایت به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سم پاشی تک می باشد

رتيلها يا عنكبوتهاي سمي

آفات در حشرات 3

سمپاشی منزل  تمام عنكبوتها كه در لفظ عامه به رتيل شناخته شده اند داراي سم مي باشند ، لاكن فقط تعداد محدودي از آنها براي انسان خطرناك هستند .عنكبوتهاي بيوه سياه و قهو هاي از جنس لاترودكتوس، عنكبوتهاي نسبتا كوچكي هستند كه براي انسان بسيار خطرناك تر از عنكبوتهاي بزرگ به ظاهر خطرناك به نام تارانتولا مي باشد.

روشهاي مبارزه

سمپاشي عنكبوتها و توده هاي تخم و تارهاي آنها با حشره كش ها بهترين روش براي مبارزه است در اين راستا بايد ديوارها ، زواياي اماكن ، شكافها ، فضاهاي زير لوازم منزل منزل و توده هاي آشغال و مواد زائد و تودهاي چوپ و الوار و ساير مواد زائد را سمپاشي كرد.

احتياط:

سم پاشی منزل  در مواقعي كه سمپاشي در سقف اتاقها و اماكن انجام مي شود كه بايد دقت نمود كه عنكبوتها خصوصا بيوه هاي سياه ممكن است تحريك شده و از بالا به پايين افتاده و موجبات گزش فرد را فراهم نمايند.

 

روشهای مبارزه

سم پاشی منزل  سمپاشي عنكبوتها و توده هاي تخم و تارهاي آنها با حشره كشها بهترين روش براي مبارزه است.

سم پاشی منزل  در اين راستا بايد ديوارها ، زواياي اماكن ، شكافها ، فضاهاي زير لوازم منزل و توده هاي آشغال و مواد زائد و تودهاي چوپ و الوار و ساير مواد زائد را سمپاشي كرد.

سم پاشی منزل  براي مبارزه با اين موجودات ضمن انجام آموزش به پرسنل در معرض خطر ، انجام ملاحظات احتياطي مثل بازرسي كفش و لباس در آماكن آلوده ، ايجاد يك كمربند آبي در اطراف چادر يا محل سكونت ايجاد كرده و يا با نگهداري و پرورش چند مرغ و خروس آنها را كنترل نمود.

احتياط:

سم پاشی منزل  در مواقعي كه سمپاشي  در سقف اتاقها و اماكن انجام مي شود كه بايد دقت نمود كه عنكبوتها خصوصا بيوه هاي سياه ممكن است تحريك شده و از بالا به پايين افتاده و موجبات گزش فرد را فراهم نمايند.

سموم مورد استفاده:

سم پاشی منزل  براي سمپاشي  بر عليه عقرب به ويژه در اماكن نزديك به محل سكونت افراد بايستي عمليات سمپاشي در ابتداي صبح انجام داد تا در اثر تحريك عقربها توسط سم افراد در معرض گزش آن قرار نگيرند.