سم پاشی شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، سمپاشی طعمه گذاری، سم پاشی  شرکت ها ، سم پاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سم پاشی سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، سم پاشی ساس، سمپاشی موش و... مي باشد.

سمپاشی منزل و سمپاشی حشرات یکی از خدمات سم پاشی تک می باشد 

اطلاعات ايمني مواد شيميايي (اسید کلریدریک)

نام شیمیایی: هیدروژن کلراید، اسید کلر و هیدریک – تیرک

هشدارهای حفاظتی

تماس با چشم : غلظت بخارات، میست و قطرات این ماده می تواند سبب تحریکات شدید، سوختگی و کوری چشم شود.

تماس با پوست : می تواند سبب تحریکات شدید پوستی( قرمزی، تاول و درد ) و سوختگی و صدمات پوستی می شود.

سمپاشی منزل خوردن و بلعیدن: می تواند سبب زخم های خورنده در دهان، گلو، مری و شکم می شود . علائم آن شامل سختی در قورت بلعیدن و خوردن دادن، عطش، استفراغ و حالت تهوع، اسهال ، صدمات شدید، اغما و مرگ است.

سمپاشی منزل  تنفس: محلول این ماده بسیار خورنده است . تأثیرات آن بستگی به غلظت و مدت زمان تماس دارد . بخارات تنفس و میست این ماده می تواند سبب تحریکات شدید بینی، زخم گلو، انسداد، سرفه و سختی شود . در مدتمواجهه با این ماده زخم و اولسره در بینی و گلو ایجاد می شود.

کمکهاي اولیه

سمپاشی منزل سریعا چشمهای آلوده را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با آب ولرم شستشو داده، تماس با چشم پلکها بازنگه داشته شوند . به پزشک مراجعه شود.

سم پاشی منزل سریعاً موضع آلوده را با آب ولرم به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با آب ولرم تماس با پوست شستشو داده . به پزشک مراجعه شود.

سمپاشی منزل  هرگز به فردی که بیهوش است چیزی نخورانید . در صورت هوشیاری فرد دهان وی را با آب تمیز شستشو داده و فرد را وادار به استفراغ نکنید . به بلعیدن و خوردن فرد هوشیار ۲۴۰ تا ۳۰۰ میلی لیتر آب بخورانید . در صورت امکان، پس از خوردن آب به فرد شیر دهید .اگر استفراغ به صورت طبیعی اتفاق افتاد دوباره به فرد آب داده . به پزشک مراجعه شود.

سم پاشی منزل منبع مولد آلودگی یا فرد را به هوای آزاد برده . علائم مسمومیت با این ماده ۴۸ ساعت پس از مواجهه نمایان می شود . به پزشک مراجعه شود علائم حیاتی فرد( دما، فشارخون و ...)را مرتب چک کرده . به پزشک یا اطلاعات پزشکی نزدیکترین مرکز کنترل سموم مراجعه شود.