شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری، سم پاشي  شرکت ها ،سم پاشي منازل، سم پاشي ساختمان،سم پاشي سازمان ها؛سم پاشي سوسک،سم پاشي ساس،سم پاشي موش و... مي باشد.

نکات ذیل به تأسیس کلنی پشه کمک می کند:

 

دما: دمای مطلوب برای محیط پروش پشه خاکی ها، مشابه دماهای محیط زندگی طبیعی آنهاست. لذا محدوده ی ۲۳ تا ۳۰ درجه سانتیگراد برای پشه خاکی ها مناسب می باشد.

رطوبت:

به طور کلی، پشه خاکی های نئوتروپیکال که در جنگلهای بارانی زندگی می کنند. گونه های نیمه اهلی از هر دو دنیای قدیم و جدید، تحمل بیشتری نسبت به کاهش رطوبت دارند.

نور:

 بسیاری از پشه خاکی ها را در کابینت های بدون نور می توان پرورش داد. امابرخی در شرایط روز به شب در حدود ۱۷ به ۷ ساعت، بهترین رشد و نمو را دارند.

ظروف نگهداری لارو :

 این ظروف ممکن است گلدانهای سفالی، جارهای پلاستیکی پوشیده از یک لایه گچ پاریس، که دارای سوراخ هایی در قاعده شان هستند، یا پتری دیش هایی باشند که در کف آنها یک لایه کاغذ صافی قرار دارد. عواملی که بر اساس آن این ظروف را انتخاب می کنند، شامل در دسترس بودن، قابلیت تمیز و استریل کردن آنها، قیمت ظروف و توانایی خروج لاروهای پرورشی از آنها می باشد (در پتری دیش ها لاروها بسیار راحت تر از ظروف دارای درپوش توری خارج می شوند). یک سوراخ در درپوش گلدان یا جار ایجاد می شود و در محل آن یک توری نصب می گردد. پارچه های ابریشمی یا توری استیل زنگ نزن ریزبافت، از بهترین مواد برای این منظور هستند. این کار کنترل رطوبت آنها و حفاظتشان در برابر مایت ها (که شکارچی آنها هستند) را آسان می سازد. گلدانهای گچ نیز برای رشد پشه مناسب می باشد.