از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.
شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی ، طعمه گذاری،
سمپاشی شرکت ها، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، ساس ، موش و... مي باشد.

با شرکت سمپاشی تک بیشتر آشنا شوید:

شرکت سمپاشی تک با بهره گیری از تجربه بیش از 12 سال در زمینه سم پاشی اماکن مفتخر به خدمت رسانی با رویکرد بهبود بخشی به نحوه سمپاشی شده است. سمپاشی تک با بالابردن سطح کیفیت سم پاشی و تلاش برای دستیابی به متدهای پیشرفته در زمینه سمپاشی اهتمام نموده است. سمپاشی تک با استفاده از کادر مجرب و متخصص سم پاشی با استفاده از سموم استاندارد سعی در معدوم سازی کلیه  آفات و جانوران دارد. سم پاشی تک با استفاده از کم خطرترین سموم بهداشتی و بکاگیری راهکارهای پیشرفته سمپاشی و دفع آفات تلاش در از بین بردن آفات توسط سمپاشی دارد. با توجه به اینکه روش های کنترل آفات به جز سم پاشی غیر شیمیاشی با شکست مواجه شده در نتیجه سم پاشی بهداشتی بهترین راه مقابله با آفات می باشد.

نظر به اینکه سم پاشی و مبارزه با آفات نیاز به تخصص کارشناسان حرفه سمپاشی دارد ارائه متدهای پیشرفته سم پاشی بوسیله ارتقاء سطح دانش و اطلاعات در زمینه سموم و سمپاشی نیز حائز اهمیت می باشد. سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی شپش، سم پاشی مایت، سم پاشی پشه، سمپاشی مگس، سمپاشی انواع آفات و طعمه گذاری جانوران موذی مار و موش از خدمات شرکت سمپاشی تک می باشد.

در ذیل به تعدادی از خدمات سم پاشی تک اشاره خواهیم نمود

در سمپاشی منازل با رویت حشرات ضرورت سم پاشی احساس می شود هنگام سمپاشی منازل ابتدا باید لانه و حیوانات را از محل دور کرده و با پوشاندن اسباب منزل قبل از عملیات سمپاشی از آغشته شدن اسباب به سموم جلوگیری نموده و مواد غذایی را از محل سمپاشی خارج نماید.باید توجه داشت که زمان  سمپاشی باید توسط کارشناسان سم پاشی تک مشخص گردد. از سویی دیگر در سمپاشی محل کار در محیط هایی که افراد مشغول به کار هستند وجود آفات باعث بروز مشکلات شده و سبب قطع روند فعالیت می گردد، عملیات سم پاشی به عنوان آخرین روش مبارزه است که به دلیل موثر نبودن روش های سنتی ضروری تلقی می شود. برای سمپاشی محل کار و سم پاشی اماکن باید توجه داشت که ممکن است حشرات حین سمپاشی از محل دور بوده و باید دوره های سم پاشی توسط متخصصان سمپاشی تک تعیین گردد.در سمپاشی اماکن و ساختمان مضاف بر مواردی که در مورد سم پاشی ذکر شد کودکان،زنان باردار، افراد دارای بیماری از حضور در محل سمپاشی خودداری کنند، حیوانات خانگی و مواد غذایی را از محل سم پاشی دور کنید، با توجه به سموم مورد استفاده در سمپاشی پاکسازی محیط پس از سمپاشی و تمیز نگاه داشتن محل سمپاشی شده برای جلوگیری از ورود آفات همچنین، سمپاشی چند مرحله ای و دور ریختن وسایل اسقاطی نیزحائز اهمیت می باشد.

از سویی دیگر در سم پاشی اماکن باید به نکاتی نظیر بدون نقص بودن سطوح آماده سم پاشی، بهداشت نقاط زاویه دار به لحاظ رعایت بهداشت سمپاشی، بهداشت محیط مورد نظر جهت سمپاشی، از بین بردن ترک های محیط جهت سمپاشی، ضد عفونی و سم پاشی کلیه وسایل سم پاشی، تختخواب، سمپاشی پتو ؛ سم پاشی ملحفه ها، سم پاشی دیوار و سم پاشی دیگر سطوح باید توجه داشت.

هنگام سمپاشی اماکن باید به نوع و میزان سموم حین سمپاشی و مخاطرات پس از سمپاشی توجه داشت زیرا در صورت استفاده از سموم غیر بهداشتی در سمپاشی با مشکلاتی نظیر مشکلات عصبی، گوارشی، روبرو می شویم.

در رابطه با سمپاشی فروشگاه و رستوران وجود آفاتی نظیر، سوسک، پشه یا مگس و ... در فضای داخلی این گونه محیط ها باعث بروز مشکلات بهداشتی شده و در صورت عدم سم پاشی مواد غذایی آسیب دیده و رزومه محل مورد نظر را تخریب می کند.بنابراین در سم پاشی رستوران و فروشگاه مسدود کردن تمام منافذ زیر نظر متخصصان سمپاشی تک و مشخص کردن نوع سم توسط پرسنل سمپاشی تک همچنین سم پاشی قبل و پس از انبار مواد غذایی ضروری می باشد. با توجه به اهمیت سمپاشی فروشگاه ها و سمپاشی رستوران توجه به شناسایی کلنی زیر نظر متخصصان سمپاشی، مسدود کردن کلنی توسط کارشناس سم پاشی و معدوم سازی لاشه با مشاوره با پرسنل سم پاشی تک حائز اهمیت می باشد. اقداماتی که پس از سم پاشی فروشگاه باید صورت گیرد، شامل کنترل نتیجه سم پاشی توسط پرسنل سمپاشی و در صورت نیاز به سمپاشی چند مرحله ای با تایید متخصصان سم پاشی اقدام به سم پاشی شود. پوشاندن دریچه های فاضلاب قبل از سمپاشی و تمیز نگاه داشتن محل جهت جلوگیری آفات پس از سمپاشی دارای اهمیت می باشد.

سم پاشی تک به منظور حفاظت از نیروی انسانی و پیشگیری از وقوع آلودگی های زیست محیطی با کلیه قوانین و ضوابط  سمپاشی در زمینه ایمنی، بهداشت، انطباق دارد و متدهایی از سم پاشی را اجرا خواهد کرد که این انطباق را تضمین نماید. در ادامه به چند نمونه سم پاشی آفات اشاره خواهیم نمود. در خصوص سمپاشی سوسک به میزان تخم گذاری، محل زندگی آفت هنگام سمپاشی باید توجه داشت. پس از سم پاشی باید کلیه زباله ها از محیط سم پاشی شده دور نگه داشته شود، ایضا پس از سمپاشی باید دریچه های فاضلاب بررسی شود. در رابطه با سمپاشی کنه و سم پاشی ساس وسمپاشی مایت باید دقت داشت که این آفات در مکان های مرطوب امکان تکثیر دارد و زمان مناسب سم پاشی دو فصل ابتدایی سال می باشد.حین انجام سم پاشی باید توجه داشت کنه ها سبب انتقال بیماری و کم خونی می شوند. لذا لازم است سمپاشی بصورت حرفه ای و توسط کارشناسان سمپاشی انجام پذیرد.

در خاتمه لازم به ذکر است که استفاده از سموم در سمپاشی تنها راه حل مبارزه با حشرات نیست، بلکه راه حل اساسی مبارزه با حشرات و جوندگان بهسازی محیط و رعایت بهداشت محیط است. در صورتی که این مسایل رعایت نشود، مدتی پس از سمپاشی مجدداً محیط آلوده به حشرات و جانوران موذی خواهد شد لذا سم پاشی تک با استفاده از کادر مجرب و متخصص سمپاشی طبق استانداردهای وزارت بهداشت وارد عمل شده وعملیات سم پاشی را با استفاده از کم خطرترین سموم بهداشتی و با استفاده از راهکارهای پیشرفته سمپاشی و طعمه گذاری انجام داده و تلاش دارد آسایش را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

جهت عملیات سمپاشی با کارشناسان ما در تماس باشید:

 

تلفن: 33986190_021

 

تلفن:33988815_021

 

تلفن همراه: 09127098045