شرکت سمپاشی تک ارائه دهنده ، سمپاشی ؛ شرکت ها  ،منازل، ساختمان ،سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سمپاشی کنه، کک، شپش،ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


1-    تله نورانی:



 برخی از گونه های پشه خاکی (Ph. major, Ph. kandelakii) دارای نور گرایی مثبت هستند و می توان آنها را با تله های نورانی CDC صید کرد با وجود این، هزینه ی باتری مورد استفاده در این تله ها زیاد است و از لحاظ اقتصادی استفاده از باتریهای قابل شارژ مناسب تر خواهد بود. فاصله ای که پشه خاکی ها به تله های نورانی CDC جلب می شوند، کمتر از 2 متر است. صید پشه خاکی ها و سایر حشرات خونخوار را می توان با افزودن یک منبع دی اکسیدکربن به این تله ها، از قبیل یک قطعه یخ خشک، افزایش داد. دی اکسیدکربن حاصله به کمک باد در محیط پراکنده می شود و پشه خاکی ها را در محدودهی وسیع تری به سمت تله جلب می کند. بنابراین، افزودن یک منبع co2  می تواند از طریق افزایش منطقه صید موثر یک تله نورانی، میزان صید را افزایش دهد. در برخی، مناطق مورچه ها ممکن است از عوامل تهدید کننده ی جدی برای این روش باشند. چرا که از طریق طناب هایی که تله به کمک آنها آویزان شده، وارد آن می شوند و حشرات صید شده را در مدت زمانی کوتاه به یغما می برند. برای جلوگیری از این کار می توان این طناب ها را با مواد دور کننده یا چسبنده آغشته نمود تا ار عبور و مرور مورچه ها بر روی آن جلوگیری شود.

2-    صید با تحریک دود سیگار:
در این روش یک پشه بند ۱ در ۲ در ۱ متری را بالای لانه ی جونده یا محل مورد نظر قرار می دهند. سیگاری را شب کرده و دود غلیظ ان را وارد لانه  می کنند. در نتیجه پشه خاکی ها از لانه جونده خارج شده ودر پشه بند به دام می افتد . پشه خاکی هایی را که وارد پشه بند شده اند، با کمک آسپیراتور صید می کنند.
3-    صید با استفاده از قفس بزرگ:
 قفسی بزرگی به ابعاد ۲در۲در۳ متر را قبل از غروب افتاب روی سوراخ ورودی لانه جونده قرار می دهند. وجه زیری قفس باز است. یک نفر به داخل  قفس می رود و به کمک آسپیراتور پشه خاکی های  را که خارج می شوند صید می کند.

در صورت استفاده از حشره کش ها به موارد ذیل توجه نمایید:

1-  قبل از استفاده، آنها را خوب تکان دهید .
2- روی ظروف، آب و مواد غذایی و تنگ ماهی را کاملا بپوشاند.
3- پس از اسپری کردن اتاق را ترک کنید و پس از 10 دقیقه به محل باز گردید.
4- هرگز نزدیک شعله آتش، مواد اشتعال زا، سطوح داغ و الکتریکی اسپری نکنید.
5- چنانچه دست یا هر جای بدنتان با مواد حشره کش آلوده شد فورا آن را با آب و صابون بشویید.