شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی، طعمه گذاری،  شرکت ها، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک، ساس، موش و... مي باشد.
استفاده از سموم بهداشتی از دیگر ویژگی های سمپاشی تک می باشد.



حشره کش ها:
در بدو امر براي مبارزه با هر حشره مهم از نظر بهداشتی، باید وضعیت مقاومت آنها را نسبت به حشره کش ها مشخص نمود. این امر به خصوص در مورد مگس هاي خانگی حایز کمال اهمیت است، چرا که مقاومت در این حشرات در تمام نقاط جهان گزارش شده است. مقاومت مگسها به ددت و ترکیبات مرتبط با این حشره کش اثبات شده است ضمن اینکه مقاومت آنها به ارگانوفسفره ها در سطوح مختلف در سراسر جهان گزارش گردیده است. در مناطقی که مقاومت این حشرات به ارگانو فسفر هها گزارش گردیده است مواردي از مقاومت به برخی از کاربامات ها نیز مشاهده شده است. مقاومت نسبت به ، کاربامات ها و پیرتروییدها هم معمولی شده است. مقاومت در برابر تنظیم کننده هاي رشد حشرات در صورتی که بطور مستقیم براي تصفیه و پاکسازي کود به کار برده شوند، مشکلی ایجاد نمی کند؛ گرچه مقاومت ملایم زمانی مشاهده شده است که آنها با غذاي حیوانات مخلوط گردند. ترکیبات قابل قبول براي استفاده در کارخانه هاي لبنیات سازي و مکانهاي نگهداري مرغ و خروس هاي خانگی در فرمولاسیون هاي مورد مصرف همان امولسیون ها یا سوسپانسیون ها می باشند و به طور کلی مصرف امولسیون ها در محلهایی که باقیمانده سموم نباید قابل دیدن باشد ترجیح دارد. گرچه رسوبات غلظتهاي امولسیونی کمتر پدیدار و آشکار هستند، اما غلظتهاي سوسپانسیون، پودرهاي خیس کردنی و سوسپانسیون هاي کپسول مانند، تأثیر ابقایی بهتري دارند. اضافه کردن شکر به فرمولاسیون تمام شده به میزان دو یا سه برابر غلظت مواد سمی، تأثیر برخی از حشره کشها را افزایش می دهد؛ هرچند، این امر می تواند به گسترش کپک در محیط هایی که خیلی مرطوب اند، کمک کند.
بطور معمول، سرعت و احتمال خطر افزایش مقاومت، در عملیات سمپاشی رسوب دهنده نسبت به سایر عملیات هاي پاکسازي دیگري که علیه مگس هاي بالغ انجام می شود، بیشتر است؛ به همین دلیل، استفاده مفرط از پیرتروییدها به صورت سمپاشی رسوبی توصیه نمی شود، مگر اینکه جایگزینی براي آن، وجود نداشته باشد. در برخی کشورها، استفاده از آن در مناطق خاصی، بطور کامل ممنوع شده است. همچنین احتمال افزایش مقاومت، زمانی که از اجزاي فعال یکسان، هم به عنوان بالغ کش و هم به عنوان لاروکش استفاده شود، بیشتر می گردد؛ به همین دلیل، مکانهاي تولید مثل مگس ها باید به طور مطلوب با حشره کش هایی متفاوت از آنهایی که براي پاکسازي مکانهاي استراحت مگسهاي بالغ به کار برده می شود، سمپاشی گردد. یکی از عوامل که در توسعه سرعت و ریسک مقاومت مؤثر است میزان باقی مانده اسپري ها براي کنترل مگس هاي بالغ می باشد، بنابراین براي جلوگیري از مقاومت همزمان بهتر است با لارو و بالغ مگس مبارزه انجام شود.