شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.

سمپاشی مگس از دیگر خدمات سمپاشی تک می باشد

روشهاي کنترل شیمیایی مگس:

روشهاي شیمیایی مختلفی براي کنترل مگسها وجود دارد. قبل از این که این مورد پذیرفته شود، می باید تولید مثل جمعیت مگسهاي محلی، عادات استراحت و تغذیه آنها و حشره کشهایی که مگسها در مقابل آنها مقاوم شد ه اند، بطور کامل مورد مطالعه قرار گیرد. با فرض اینکه، حشره کشهایی که در اَشکال مختلف، مگس ها نسبت به آنها مقاوم شده اند، گسترده می باشند و با فرض تعداد محدود حشره کشهاي قابل دسترس، بشدت توصیه می شود که حشره کشها، عاقلانه به کار برده شوند و با مدیریت مؤثر مهار مقاومت، پشتیبانی گردند.

کنترل از طریق سمپاشی ابقائی:

منطقه هدف

این محلها عبارتند از سطوح داخلی و خارجی یا اطراف پناه گاههاي حیوانات و مناطق تولید و نشو و نماي مگس ها و محلهایی که مگس ها براي تغذیه یا استراحت تجمع می کنند. محلهاي استراحت شبانه داراي اهمیت می باشند و مگس ها براي این کار لبه هاي وسایل مختلف، نخ، بند، طناب و سیمها و سایر وسایل را در داخل اماکن و زیر سقف ترجیح می دهند. در مواقعی که حد متوسط درجه حرارت بالاست، تعداد زیادي از آنها در شب در خارج از اماکن و مگس Blowflies .سطوح خارجی ساختمانها، نرده ها، درختان، بوته ها و غیره استراحت می کنند.