سمپاشی تک ارائه دهنده بهترین نوع سمپاشی
کارشناسان سمپاشی تک با استفاده از سموم بهداشتی جهت دفع آفات و حشرات خدمات ارائه کننده خدمات می باشند.


میاز بیماریی است ناشی از حضور لارو مگس ها در بافت هاي زنده!!
میاز
میاز بیماریی است ناشی از حضور لارو مگس ها در بافت هاي زنده و یا مرده بدن که این ورود و حضور لارو، ممکن است از طریق زخم و نیز جراحات پوستی و یا از طریق حفرات طبیعی بدن مثل دهان، گوش، چشم و دستگاه تناسلی - ادراري صورت گیرد. لاروهاي مگس خانگی و مگس هاي مشابه را گاهی در رابطه با میازهاي دستگاه ادرار و تناسلی، میاز زخم و بندرت میازهاي دهان ،حلق و بینی گزارش کرده اند. مگس هاي خانواده هاي کالیفوریده، سارکوفاژیده و استریده بیشترین سهم را دارند.


برخی مگس هاي مولد میاز:
کرایزومیا بزیانا
این مگس در سراسر آفریقا و اکثر نقاط آسیا از جمله ایران وجود دارد و در سالهاي اخیر در مناطق جنوبی، جنوب غربی و غرب کشور ایجاد خسارات زیادي در دا مها کرده است. موارد انسانی میاز ناشی از آن نیز گزارش شده است. گاهی میاز در چشم یا گوش رخ م یدهد و باعث کوري یا کري و انهدام ساختمان چشم و گوش می شود.


لوسیلیا سریکاتا
این مگس اغلب به رنگ سبز متالیک و یا سبز مسی بوده و انتشار جهانی دارد. این حشرات بیشتر در مناطق غیر بهداشتی و در محلهایی که گوشت و لاش ههاي در حال پوسیدن وجود دارند یافت می گردند و به تقریب همیشه در نزدیک قصاب یها و کشتارگاه ها به طور فراوان وجود دارند. گزارشهایی از وجود این لاروها در زیر پانسمان و لباس بیماران بخصوص هنگامی که با خون و ترشحات آغشته باشد وجود دارد. این آلودگی ها بطور معمول آزار و خسارت مهمی را ایجاد نمی کند زیرا لاروها بطور عمده از چرك و بافت مرده تغذیه می کنند.