از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی در منازل، پارکینگ ، بیمارستان ، هتل ، شرکت ها و ... می شود.
سمپاشی کنه، کک، شپش،ساس به صورت حرفه ای با استفاده از سموم بهداشتی یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد
چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟
 


اگر به تازگی به مناطقی که تب دانگ در آن شیوع دارد سفر کرده ایم و به یک باره دچار تب شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید. کشورهای آسیای جنوب شرقی و جزایر غربی اقیانوس آرام جزء مناطقی هستند که این بیماری در آن جا شایع است.


علت ابتلا به این بیماری چیست؟
عامل اصلی ابتلا به این بیماری، گزیده شدن توسط پشه است. زمانی که پشه شخص آلوده را نیش می زند، ویروس این بیماری روی نیش او باقی می ماند. دفعه بعدی که پشه شخص سالمی را نیش بزند قادر است ویروس را به او منتقل کند. این ویروس از طریق ورود نیش به بدن، وارد جریان خون می شود. این بیماری ۴ ویروس اصلی دارد.
اگر شما توسط یکی از ویروس های این بیماری آلوده شده باشید، به آن ایمن خواهید شد. اما نسبت به ۳ ویروس دیگر هنوز بدنتان ایمنی ندارد. بنابراین خطر ابتلا به تب دانگی شدید، که به عنوان تب خونریزی دهنده دنگی نیز شناخته می شود، در واقع زمانی که بدن برای بار دوم، سوم یا چهارم آلوده می شود افزایش پیدا خواهد کرد.


در صورت استفاده از حشره کش ها به موارد ذیل توجه نمایید:

1-  قبل از استفاده، آنها را خوب تکان دهید .
2- روی ظروف، آب و مواد غذایی و تنگ ماهی را کاملا بپوشاند.
3- پس از اسپری کردن اتاق را ترک کنید و پس از 10 دقیقه به محل باز گردید.
4- هرگز نزدیک شعله آتش، مواد اشتعال زا، سطوح داغ و الکتریکی اسپری نکنید.
5- چنانچه دست یا هر جای بدنتان با مواد حشره کش آلوده شد فورا آن را با آب و صابون بشویید.