شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل ، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک ،ساس ، موش و... مي باشد.
سمپاشی پشه یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


تب دانگ بیماری است که از طریق پشه منتقل می شود.

 


تب دانگ بیماری است که از طریق پشه منتقل شده و در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان شیوع دارد. این بیماری باعث بروز علائم خفیفی مانند تب بالا، التهاب پوست و درد مفاصل و عضلات می شود. شکل شدید تب دانگ، تب هموراژیک دنگی نیز نامیده می شود و می تواند باعث خونریزی شدید، افت ناگهانی فشار خون (شوک) و مرگ شود.
هر ساله میلیون ها مورد از این بیماری در جنوب شرقی آسیا کشف می شود. تب دانگ در جنوب شرقی آسیا و جزایر غربی اقیانوس آرام رایج است. اما این بیماری به سرعت در امریکا لاتین و جزائر کارائیب نیز در حال گسترش می باشد.
محققان در حال حاضر برای کشف واکسن تب دانگ در حال پژوهش هستند. اما در حال حاضر به دلیل این که واکسن این بیماری هنوز کشف نشده است، پیشگیری از بیماری می تواند موثرترین راه باشد.


علائم تب دانگ
بسیاری از افراد، به ویژه کودکان و نوجوانان، ممکن است هیچ علامت یا نشانه را در طول ابتلا به تب دانگ خفیف تجربه نکنند. در واقع شکل خفیف این بیماری علامت خاصی ندارد. اما اگر قرار باشد که علائم بروز کند، معمولا بعد از ۱۰ روز که در معرض نیش پشه آلوده قرار گرفته اید خود ار نمایان می کنند. یعنی دوره کمون تب دانگ، (دوره بین قرار گرفتن در معرض آلودگی و بروز علائم) ۱۰ روز می باشد.