شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
استفاده از سموم بهداشتی از دیگر ویژگی های سمپاشی تک می باشد.

مقاومت به حشره کش ها در سوسري ها
در سوسري ها، توسعه مقاومت به حشره کش ها در ابتدا به سوسري آلمانی محدوده بود. مقاومت در اینگونه، احتمالاً به علت چرخه زندگی کوتاه و وضع زیستی ویژه حشره آفت می باشد که این امر موجب تماس بیشتر آن با حشره کش هاي شیمیایی در مقایسه با دیگر گونه هاي سوسري ها شده است. یک سابقه طولانی از مقاومت به حشره کش ها، در سوسري آلمانی وجود دارد. سوسري هاي شرقی و آمریکایی وسوسري بزرگ قهوه اي سطح مقاومت کمتري دارند. این حشرات به طور عمده به ددت و کلردان مقاوم هستند. بتازگی مشخص شده که سوسري آمریکایی در چین به تریکلرفون و سوسري بزرگ قهوه اي در آمریکا به دیازینون مقاوم شده اند.
به دلیل ایجاد مقاومت و مسائل زیست محیطی، حشره کش هاي مصنوعی و بتازگی حشره کش هاي تنظیم کننده ي رشد، جانشین حشره کش هاي آلی کلره شده اند. تنظیم کننده هاي رشد حشرات ترکیباتی هستند که براي مراحل لارو و پورگی به شدت سمی هستند و از رشد و تبدیل آنها به بالغ جلوگیري می کنند، این حشره کش ها براي حشرات خیلی سمی نیستند. استفاده از این مواد به علت قیمت بالا و محدودیت دسترسی بسیار کم است، ولی ممکن است در مواقعی که سوسري ها نسبت به حشره کش هاي رایج مقاومت نشان می دهند، ارزش فوق العاده زیادي داشته باشند.

طریقه استفاده از سموم
با توجه به خطراتی که سموم دارند باید فقط در موارد ضروری و با توجه به نکات زیر مورد استفاده قرار گیرند:
1-اگر سم به چشم پاشیده شد، فوراً چشم را با آب زیاد دهند.
2-اگر سم روی بدن ریخت باید فوراً محل را با آب و صابون بشویند.
3-موقع سمپاشی از خوردن آب و غذا و کشیدن سیگار خودداری نمایند.
4-پس از اتمام کار محل سمپاشی شده را ترک نموده و در فضای آزاد استراحت کنند.
5-در روزهایی که باد شدید می وزد نباید باغ و مزرعه را سمپاشی کرد و اگر باد کم است، پشت به باد بایستید تا قطرات سم به بدن نپاشد.
6-ذرات سم به صورت بخار یا پودر از سوراخهای بینی و دهان وارد شده ، در اثر تنفس به ریه ها می رود.
هنگام سمپاشی باید حتماً از ماسک و یا پارچه تمیز برای پوشاندن دهان و بینی استفاده شود. برای اینکه موقع سمپاشی قطرات سم روی پاها نریزد وقتی روی محلی سمپاشی شده راه می روند ته کفش به سم آلوده نشود باید از چکمه بلند استفاده نمایند.