شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سمپاشی مگس از دیگر خدمات سمپاشی تک می باشد.

مگس هاي شطرنجی
بدن به رنگ خاکستري روشن تا تیره است و صفحات کوچک تیره و روشن شبیه به صفحه شطرنج در پشت شکم دارند و به همین علت به آن ها مگس هاي شطرنجی نیز گفته می شود. این مگس پراکندگی وسیع جهانی دارد. در بیشتر موارد از چرك و بافتهاي مرده تغذیه کرده و خسارت چندانی ایجاد نمی کند. در صورت ایجاد میاز گوارشی ( آلودگی بافت ها ) عوارض قابل توجه و دل دردهاي شدید بوجود می آورد.
مگس هاي خاکستري رنگ و بزرگتر از مگس خانگی بوده که طرح شطرنجی در پشت شکم این مگس ها واضح و مشخص نیست. مگس هاي ماده بارور لاروهاي خود را در دستجات 50 تا 70 تایی روي زخم هاي چرکین، اندام هاي عفونی و خراش ها، جراحات سطحی و حتی پوست به ظاهر سالم انسان و حیوانات قرار می دهند. میاز ( آلودگی بافت ها )  ناشی از این مگس می تواند باعث کوري و کري فرد و بندرت موجب مرگ بخصوص در نوزادان شود.
استروس اویس
این مگس در بسیاري از حیوانات اهلی و گاهی در انسان ایجاد میاز می کند. در مناطق مختلف ایران شایع است. موارد میاز انسانی بیشتر در چشم و گلو ایجاد می شود که در چشم ایجاد التهاب و آماس می کند. کوري بر اثر میاز ناشی از این گونه نیز گزارش شده است. موارد ملتحمه میاز گلو باعث التهاب حلق و تارهاي صوتی و اشکال در تنفس و تکلم می گردد.
هیپودرما بوویس
این مگس به ندرت تخمهاي خود را به پاي انسان چسبانده و لاروها به زیر پوست نفوذ و ایجاد تونل هاي مارپیچ می کنند که گاهی با ایجاد برآمدگی یا آبسه ممکن است فلج موضعی ایجاد کنند.
گاستروفیلوس اینتستینالیس
این گونه به تقریب انتشار جهانی دارد و بطور معمول در اسب ایجاد میاز می کند. این مگس بندرت ممکن است در انسان میازي مشابه میاز ناشی از هیپودرما بوویس به وجود آورد. در موارد نادري دست، پا یا صورت انسان به علت تماس نزدیک با اسب به لاروهاي گاستروفیلوس آلوده می شود.


راه های مبارزه
1-دفع بهداشتی فاضلاب
2-نگاه داری زباله در زباله دان درب دار
3-تمیز نگاه داشتن سرویس های بهداشتی
4-به کاربردن پشه بند روی تختخواب و گهوارهٔ بچه
5-کشتن مگس ها توسط مگس کش های کاغذی چسبی
6-تمیز نگاه داشتن مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی
7-نصب توری بر روی پنجره ها، درها و سوراخهای تهویه
8-پوشانیدن روی مواد غذایی یا نگهداری آنها در ظروف سربسته
9-استفاده از طعمه مگس به صورت رشته تسبیحی و نوار پلاستیکی
10-احداث سرویس های بهداشتی به منظور پرهیز از دفع مدفوع در فضای آزاد
11- پرکردن گودالها برای جلوگیری از جمع شدن آب باران و به طور کلی بهسازی محیط
12-نظافت محیط زندگی و کوچه ها و معابر و جمع آوری زباله حداقل یک روز در میان و دفع بهداشتی زباله

مضرات استفاده از سموم غیر بهداشتی توسط افراد نا آگاه

1-به این نکته توجه داشته باشید؛ سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.
2-بی توجهی و افراط در مصرف آفت کش ها غیر بهداشتی باعث خسارات قابل توجهی در موجودات زنده ، بیماری و مرگ در انسان ها می شود.
3- استفاده ازسموم شیمیایی غیر استاندارد، باعث تغییرسرعت فعالیت های مختلف بدن؛ افزایش تپش قلب و تعریق یا کاهش وتوقف کامل تنفس می شود .

اقداماتی که پس از اتمام سمپاشی حرفه ای باید صورت گیرد
1-توجه داشته باشید که ،تنها پس از هوادهی می توانید به محل باز گردید.
2-در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی،از مصرف آن خودداری کنید.
3-پس از سمپاشی و بازگشت به محل تمامی راه های جریان هوا،در و پنجره ها را باز بگذارید.
4-به این نکته توجه داشته باشید؛ سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.
5-با مشاوره با کارشناسان زمان مناسب برای ورود به محیط را مشخص کنید تا دچار مسمومیت توسط بخار و ذرات معلق ناشی از سم نشوید.
6-خانمهای باردار،کودکان ،افرادی که دچار بیماری قلبی، کلیوی، حساسیت های پوستی و... هستند؛ برای  حضور در محل سمپاشی شده طبق توصیه ی کارشناسان عمل کنند.
7-کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط ، بهبود شرایط وساختمان وسایراقدامات،زیر نظرمتخصصان سمپاشی تک صورت می گیرد.