شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، ساس، موش و... مي باشد.
از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.


عفونتهاي روده اي میکروبی:
این باکتري گرم منفی بوده و برخی گونه هاي آن باعث بروز نوعی اسهال بنام شیگلوز می شوند. این نوع شیگلا همه گیري هاي گسترده و طولانی مدت ایجاد می نماید و عفونت با آن به نسبت دیگر گونه ها شدیدتر و طولانی تر است و در موارد بیشتري با مرگ و میر همراه است.
شیگلاها به صورت باسیل هاي گرم منفی هستند که فاقد کپسول بوده و بدون حرکت می باشد. این باکتری ها اختیاري اند. شیگلا در واقع یکی از پاتوژن هاي روده اي است که عامل اصلی اسهال خونی می باشد. بیماري همراه با تب، دردهاي شکمی و مدفوع خون آلود است.


وبا:
وبا یکی از بیماری هاي واگیر عفونی است که فقط در انسان ایجاد بیماري می کند. بیماران وبایی بطور مشخص دچار اسهال آبکی حاد می شوند. این بیماري در اثرعامل بیماری زایي وبا یک باکتري به نام  سم تولید شده از این باکتري که در روده کوچک تکثیر می یابد، ظاهر می شود. این بیماري چون اولین بار در منطقه اي به نام التور در آفریقا پیدا شد. عامل بیماري مدت زیادي در آب زنده می ماند و در مناطقی که سطح آبهاي زیر زمینی آن بالا است، بیشتر شایع است و بیشتر عامل بیماري زا از طریق مدفوع و فاضلاب قابل انتقال است. بیمار در مرحله اول ناگهان دچار اسهال آبکی، پرفشار و بدون درد می شود و اندکی بعد استفراغ روي می دهد و سپس به زودي به علت کم شدن آب بدن، بیماري وارد مرحله روي هم خوابیدگی عروق می شود .با از دست دادن 3 درصد وزن طبیعی بدن، تشنگی ، ضعف و سرگیجه دیده و کاهش دید روی می دهد.
کاهش بیش از 10 درصد وزن بدن، منجر به ترشح کم ادرار و گاهی قطع کامل ادرار، نبض ضعیف، چشمهاي گود رفته، پوست چروکیده، شکم فرورفته، گرفتگی عضلانی به علت اختلالات در میزان الکترولیت هاي بدن و در شیر خواران فرورفتگی ملاج و در نهایت خواب آلودگی و مرگ می شود. ولی بیماري بطور غیر مستقیم از طریق آب آلوده به مدفوع انسان، منابع آب حفاظت نشده، غذاي آلوده، سبزیجات و میوه هاي آلوده و یا شسته شده با آب آلوده، شیر آلوده و بستنی تهیه شده از منابع غیر مطمئن، قابل انتقال است.