شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس، موش و... مي باشد.
سمپاشی حشرات یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.


 

تله هاي نوري ماوراي بنفش:
براي جستجو که باختصار (Insect Light Trap) تله هاي نوري حشره گیر و کنترل نمودن حشرات پروازي که بطور اتفاقی در اماکن ظاهر م یشوند بکار می روند. این ابزارها تله های نور گفته می شود به تبع این نامگذاری مربوط به آن دسته از لامپ هایی است که نور  فرابنفش می پراکنند. این نور براي حشراتی مثل مگس ها و شب پره ها جذاب است. و بدین واسطه حشره اي که به داخل تله کشیده می شود یا در اثر تخلیه الکتریکی و یا در اثر افتادن روي صفحه اي چسبناك از میان می رود.


بر این اساس دو نوع کلی از تله هاي نوري داریم:
تله هاي با تخلیه الکتریکی و تله هاي داراي صفحه چسبناك که البته هر کدام کاربردهاي مختلفی در فرآیند کنترل و نظارت بر حشرات ایفا می کنند که در سطرهاي بعدي به آن خواهیم پرداخت. آنچه که در اینجا حایز اهمیت فراوان است تأثیر وجود یا عدم وجود نور محیطی در اتاق یا فضایی است که از این ابزارها استفاده می شود در صورت وجود شرایط مناسب (نبود نور محیطی) مگسها از فاصله 7 و شب پره ها از فاصله حدود 30 متري جذب این تله ها می شوند.
نکته قابل توجه دیگر استفاده از لامپهاي فلورسنت معمولی آبی رنگ در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح کشور است که البته بی تأثیر نیست اما آن تأثیر مورد انتظار را نیز برآورده نمی کند.
از نظر محل نصب هر دو قسم اصلی تله هاي نوري به انواع دیگري تقسیم بندي می شوند که شامل انواع آویزي از سقف، دو سویه، آویز به دیوار، سه گوش و مدل چسب دار دکوري نام برد.