شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منازل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

شکارچیان طبیعی سوسري ها:
جانورانی مانند، قورباغه ها، جوجه تیغی ها، لاك پشت ها، مارمولک ها، موش ها، هزارپایان و زنبورهاي خانواده پارازیتویید هستند. همچنین یک گونه زنبور  درمکزیک براي کنترل سوسري ها بطور تجاري تولید و رهاسازي ازخانواده می شود از شکارچیان طبیعی بوده و جمعیت سوسري ها را به طور طبیعی کنترل می کنند.


کنترل شیمیایی سوسری ها:
کنترل شیمیایی سوسري ها با حشره کش به چند دلیل مشکل است.
دلیل نخست ایجاد مقاومت حشره نسبت به حشره کشی است که به طور معمول استفاده می شود. به علاوه، بسیاري از حشره کش ها آنها را دور می کنند، بنابراین هیچ تماسی با این مواد ندارند و اثر کنترل شیمیایی موقتی است و این روش فقط و همزمان با مدیریت محیط روش مناسب می باشد. هدف از عملیات رایج کنترل شیمیایی و کاربرد حشره کش هاي گوناگون از گروه ها مختلف شیمیایی ایجاد تأخیر در بروز مقاومت است.
حشره کش ها را به شکل سمپاشی ابقایی و پودرهاي پاشیدنی در محل استراحت و پناهگاه هاي آنها استفاده می کنند، کاربرد به این شکل بر کاربرد به این شکل براي یک دوره ي چند روزه تا چند ماهه مؤثر است، که به نوع حشره کش و مواد سازنده ي سطح سمپاشی شده بستگی دارد. همچنین می توان حشره کش را به همراه جلب کننده ها به عنوان طعمه مسموم به کار برد.