شرکت سمپاشی تک ارائه دهنده ، سمپاشی ؛ شرکت ها  ،منزل، ساختمان ،سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سمپاشی پشه و مگس به صورت حرفه ای یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد.



یکی از مهمترین حشراتی است که شاید به جرأت بتوان گفت مگس خانگی اهلی و به زندگی همراه انسان و در اماکن مورد استفاده او بطورکامل عادت کرده است.
این حشره از هر ماده غذایی تغذیه می کند و بر روي هر ماده اي که بتواند بعنوان غذا براي ایجاد لاروها از آن استفاده نماید، تخمگذاري می کند. مواد غذایی مانند مواد قندي، شیر، پسمانده غذاها، مدفوع انسان و یا حیوان، ادرار، خلط و ترشحات چرکی، زباله ها، گیاهان در حال فساد و بطور کلی هر ماده غذایی مایع یا جامدي که قابل حل در بزاق مگس باشد در رژیم غذایی مگس خانگی قرار دارند.


مگس خانگی انسان را نمی گزد اما به علت انتقال عوامل بیماري زا توسط دست و پا و بدن خود از مدفوع یا حیوانات مرده به مواد غذایی یا اماکن تهیه مواد غذایی از نظر بهداشتی داراي اهمیت زیاد است. مگس خانگی قدرت رشد و تکثیر بسیار بالایی دارد و سیکل تخم تا تخم آن تخمگذاري تا تبدیل به حشره بالغ تخمگذار به طور معمول ده روز و در شرایط ایده آل حتی بین پنج تا شش روز می باشد.


عمر مگس خانگی کم ( بین دو تا چهار هفته ) می باشد هر چند عوامل زیستی و شرایط اقلیمی باعث مرگ و میر و تلفات زیاد مگس ها شده و جمعیت مگس ها طی چند هفته بصورت تصاعدي و انفجاري افزایش می یابد. بیشترین تهدیدات مگس با توجه به عادات تغذیه اي خاص آن، تماس ها و رفت وآمدهاي مکرر بین محلهاي آلوده، سرویس های بهداشتی و محلهاي تجمع و دفع زباله از یک طرف و ظروف و محلهاي مورد استفاده توسط انسان از طرف دیگر و نیز شرایط فیزیکی بدن مگس که عوامل پاتوژن مختلف را براحتی جذب و حمل می کند، مربوط به انتقال مکانیکی عوامل بیماري زاي متعدد می باشد. در این میان انتقال عوامل بیماري زا توسط مگس، به دلیل قدرت پرواز به نسبت زیاد مگس که روزانه 3 تا 4 کیلومتر و گاه تا بیش از 30 کیلومتر ذکر شده، بشدت تشدید می گردد.

روش های مبارزه با آفات:
1-روشهای فیزیکی (بهسازی محیط، نصب توری، و ...)
2-روشهای شیمیایی (استفاده از سموم و حشره کشها)
3-روشهای بیولوژیکی (استفاده از دشمنان طبیعی حشرات و جوندگان و یا استفاده از برخی باکتریها و ویروسها)