شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منزل ، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سمپاشی پشه و مگس به صورت حرفه ای یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد

کرم نخی یا کرمک
اکسیور که به آن کرمک، کرم سنجاقی یا کرم نخی می گویند، بصورت انگل انسان در کلیه نقاط جهان دیده می شود. علامت مشهود ابتلا، در اثر مهاجرت کرم ماده بارور از سوراخ مخرج به خارج ظاهر می شود. در نتیجه خروج کرم و حرکت آن در ناحیه مقعد ایجاد تحریک و خارش جلدي می شود و کودکان مبتلا با خاراندن ایجاد زخم و خونریزي می کنند که با اضافه شدن باکتریها ممکن است زخم چرکی شود.

خارش بطور معمول خیلی شدید و هنگام شب بیشتر است، در نتیجه سبب بی خوابی کودك می شود که در اثر آن عوارض عصبی مانند خستگی و بی قراري و عصبانیت بروز می کند. علایم دیگري همچون خارش بینی، دندان قروچه و کابوس هاي شبانه را نیز به آن نسبت داده اند. در موارد آلودگی شدید ممکن است دل درد، رنگ پریدگی و اسهال نیز دیده شود. در اثر خاراندن، تخم انگل در زیر ناخن ها جمع شده و یا به انگشتان کودك مبتلا می چسبد طفل با گذاشتن انگشتان خود در دهان تخم انگل را وارد دستگاه گوارش خود می کند که این تخم تبدیل به کرم شده و این عمل را خودآلودگی می گویند. این انگل بوسیله آب و غذاي آلوده، البسه و ظروف آلوده، هوا و خاك آلوده هم سرایت می کند.