شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده، سمپاشی، طعمه گذاری،  شرکت ها، منزل، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشی سوسک، ساس، موش و... مي باشد.
از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی تک ،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

بهسازي محیط و رعایت اصول بهداشتی
سوسري ها می توانند از زیستگاه خارجی خود به درون خانه ها و ساختمان ها وارد شوند یا اینکه از خانه اي به خانه یا آپارتمان هاي مجاور تغییر مکان دهند. براي جلوگیري از بروز این وضعیت باید تمام منافذ ورودي از قبیل سورا خهاي موجود در کف، دیوارها، چهارچوب در و پنجره ها و فضاهاي پشت کف پوش هاي چوبی و ... مسدود گردند.
یکی دیگر از راههاي ورود سوسري ها به درون منازل ظروف غذا، لباس هاي برگشتی از رختشوي خانه، اثاثیه و دیگر بسته ها می باشد بعضی از این مواد عبارتند از کارتن هاي مقوایی نوشیدنی ها، شانه هاي تخم مرغ، کیسه هاي سیب زمینی و دیگر مواد غذایی فله اي، لباس هاي کثیف و خاك آلود. تمام بسته ها قبل از ورود به خانه باید به دقت بازدید و بررسی گردد، بخصوص در مواردي که وجود سوسري ها در محل تولید این اقلام محرز اگر از ورود سوسري ها به داخل منازل جلوگیري شود یا حتی به طور مناسبی کنترل شده باشد در این صورت شرایط درون منازل براي آنها نامناسب خواهد بود و این امر یعنی ممانعت از دستیابی سوسري ها به پناهگاه، غذا و آب.
اهمیت پاکیزگی و به حداقل رساندن پناهگاه هاي سوسري ها و همچنین جلوگیري از ورود آنها به درون ساختمان ها نمی تواند بیش از حد مورد تأکید قرار گیرد، زیرا سوسري ها اغلب مکان هاي مناسب زاد و ولد و تکثیر خود را در زباله ها، سیستم هاي فاضلاب، انبارهاي کالا، باراندازها و دیگر مکانهایی که غذا یا مواد آلی مناسب در دسترس است پیدا می کنند و براي افزایش جمعیت سوسري ها وجود چنین جاهایی زیاد است. بخصوص در مناطق گرمسیر این حشرات می توانند در اماکن خارجی و در طول سال نیز تولید مثل و زندگی کنند حتی در مناطقی با آب و هوایی معتدل نیز مکان هایی وجود دارد که دما و پناهگاه مناسب براي زاد و ولد سوسری ها را فراهم سازند. بدیهی است که طرح دراز مدت ریشه کنی سوسري ها از منازل، آپارتمان ها و دیگر ساختمان ها میسر نخواهد بود مگر اینکه جمعیت سوسري ها در هر منطقه اي به طور وسیع تحت کنترل قرار گیرد.

راه های مبارزه

1-از نگهداشتن لباسهای چرک جلوگیری شود.
2-زباله را در ظروف دربدار نگهداری کنند.
3-مواد غذایی در وف در بسته نگهداری نمایند.
4-چارچوب درهای پوسیده را عوض نمایند.
5-درزها و شکاف های موجود در آشپزخانه، حمام و کلیه مکانهای زندگی سوسک باید گرفته شود.
6-از ریخت و پاش مواد غذایی ور انبار کردن پس مانده مواد غذایی و نان خشک در خانه پرهیز شود.
7-اساسی ترین راه مبارزه با سوسک بهسازی محیط و رعایت نظافت در ساختمان ها و خانه ها است.
8-از توری ریز در مدخل هواکش ها، فاضلاب ها و کف شوی مناسب در دهانه  لوله های فاضلاب استفاده نمایند تا سوسک نتواند از این محل ها خارج شود.
9-سوسک روزها در درزها و شکاف ها زندگی می کند و شب برای تغذیه خارج می شود. سمپاشی اطراف لوله های آب گرم، زیر قفسه ها، اطراف کف شوی فاضلاب ها و سایر محلهای آلوده به سوسک در داخلی اماکن در صورتی که با سموم مناسب انجام گیرد سوسکها را از بین خواهد برد.