شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منزل ، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سمپاشی سوسک از دیگر خدمات سمپاشی تک می باشد.
بهترین روش کنترل سوسریها

گردهاي خشک کننده
موادي وجود دارند که نام خشک کننده به آنها اطلاق می شود این مواد هر جانور یا جسمی را که با آنها تماس پیدا کنند خشک می کنند. بدن حشرات مثل هر موجود زنده دیگري مملو از مایعات مختلف مثل خون و ترشحات گوارشی است یک پوشش محافظ مومی پوشش خارجی بدن حشرات را می پوشاند و مانع تبخیر شدن آب بدن آنها می شود. کاربرد مواد خشک کننده ضد سوسری ها با از میان بردن این پوشش محافظ موجب کشته شدن سوسری هاي تماس یافته با آنها می گردد. دو ماده مؤثر از این دسته که براي کنترل سوسر ي ها استفاده می شود خاك دیاتومه و سیلیکا نام دارد.

 خاك دیاتومه:
خاك دیاتومه را از بقایاي صدف فسیل دیاتومه ها استخراج م یکنند. این ماده بطور ذاتی براي انسان غیر سمی است و به دلیل خاصیت سایندگی موجب از بین رفتن پوشش محافظ مومی بدن حشرات، خشک شدن و مرگ آنها م یشود. خاك دیاتومه در فیلترهاي مخصوص استخرهاي شنا استفاده می شود و می توان آن را به قیمت ارزان از شرکت هایی که عهده دار نگهداري چنین استخرهایی هستند تهیه نمود. همچنین می توان این ماده را با مقداري پیر ترین مورد استفاده قرار داد.

سیلیکا ژل:
ماده اي بدون خاصیت سایندگی است و از نظر شیمیایی ماده اي بی اثر است و به عنوان عامل آبگیر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا ذرات ریز این ماده رطوبت موجود در اطراف را جذب می کنند. ذرات این ماده همچنین داراي شارژ الکتریسیته ساکن بوده و همین امر سبب م یشود که محکم به بدن سوسر يها بچسبند. به محض قرار گرفتن بر بدن حشره لایه مومی روي سطح بدن آن را جذب کرده و به این ترتیب سبب خشک شدن مایعات بدن حشره می شود.
توجه: مواد خشک کننده در شرایط آب و هوایی مرطوب کارایی ندارد و به این دلیل باید در محل هاي کاملاً خشک مورد استفاده قرار گیرد و استفاده از مقدار کم این مواد کارایی بیشتري نسبت به مقادیر زیاد آنها دارد.

استفاده از دورکننده ها
استفاده از دورکننده ها سبب دور نگهداشتن سوسر يها از محل هاي زندگی آنها گشته و مانع انتقال آنها از یک مکان به مکان دیگر خواهد شد. دور کننده ها را م یتوان در قفس هها، انبارهاي مواد غذایی و انبار کالا و دیگر محل هایی که سوسر يها بعنوان آفت در آن منطقه هستند بکار برد. چندین روغن استخراج شده از مواد گیاهی نظیر روغن نعناع و روغن اکالیپتوس بعنوان دورکننده سوسري ها شناخته شده است. اما بهترین نتیجه را می توان با استفاده مواد سنتتیک بدست آورد. بعنوان مثال می توان مواد مورد استفاده در بسته بندي اجناس و یا سطوح داخلی انبارها را با غلظت مناسبی از دي اتیل تولوآمید آغشته نمود. استفاده از نیم میلی گرم بر مترمربع و یا دي متیل فتالات می تواند بیش از 90 % سوسری هاي آلمانی و بیش از 80 % سوسر ي هاي آمریکایی را از جعبه هاي مقوایی به مدت یک هفته (متناسب با دما و رطوبت محیط) دور نگه دارد.


راه های مبارزه
1-از نگهداشتن لباسهای چرک جلوگیری شود.
2-زباله را در ظروف دربدار نگهداری کنند.
3-مواد غذایی در وف در بسته نگهداری نمایند.
4-چارچوب درهای پوسیده را عوض نمایند.
5-درزها و شکاف های موجود در آشپزخانه، حمام و کلیه مکانهای زندگی سوسک باید گرفته شود.
6-از ریخت و پاش مواد غذایی ور انبار کردن پس مانده مواد غذایی و نان خشک در خانه پرهیز شود.
7-اساسی ترین راه مبارزه با سوسک بهسازی محیط و رعایت نظافت در ساختمان ها و خانه ها است.
8-از توری ریز در مدخل هواکش ها، فاضلاب ها و کف شوی مناسب در دهانه  لوله های فاضلاب استفاده نمایند تا سوسک نتواند از این محل ها خارج شود.
9-سوسک روزها در درزها و شکاف ها زندگی می کند و شب برای تغذیه خارج می شود. سمپاشی اطراف لوله های آب گرم، زیر قفسه ها، اطراف کف شوی فاضلاب ها و سایر محلهای آلوده به سوسک در داخلی اماکن در صورتی که با سموم مناسب انجام گیرد سوسکها را از بین خواهد برد.