شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منزل ، ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.
سوسري ها می توانند به طور قطع باکتري هایی همچون اشریشیاکلی، سالمونلا ( تیفی و تیفی موریوم( و شیگلا دیسانتري را به انسان منتقل سازند.
اشریشیاکلی

 

اشریشیاکلی ازگروه باکتري هاي روده اي بوده و جزو فلور طبیعی روده انسان و برخی ازحیوانات می باشد. این باکتري براي ساختن تعدادي از ویتامین هاي لازم براي بدن ضروري است. این باکتري زمانی ایجاد بیماري می کند که در بافت هاي خارج از مجاري گوارشی بویژه مجاري ادراري، صفراوي، صفاتی و مننژ راه یابد و این امر به دلیل توانایی این باکتري درتولید گلیکوکالیکس است که سبب می شود آنها به سلول هاي بافت هاي مذکور بچسبند. علایم بیماري هایی که توسط این باکتري ایجاد می شود، به مکان عفونت بستگی دارد.
عفونت مجراي ادراري:
شایع ترین عامل عفونت در مجراي ادراري بوده وعفونت شامل؛ التهاب لگنچه، کلیه ، واپیدیدیم والتهاب مثانه است. دفع ادرار همراه با سوزش، وجود خون و گاهی وجود چرك در ادرار از علائم این بیماري است. درد در ناحیه پهلوها در ارتباط با عفونت مجراي ادراري است.
مسمومیت خونی
به خون وارد شده و موجب مسمومیت خونی هنگامی که دفاع طبیعی بدن میزبان ضعیف است دیده می شود. قابل ذکراست، می شود. این حالت، اغلب در نوزادان به علت فقدان آنتی بادي هاي مسمومیت خونی به عنوان یک عارضه ثانوي به حساب می آید.
عفونت هاي روده اي:
مسئول بیماري می باشند. به گونه اي که باعث ایجاد اسهال می شوند. این نوع اسهال بخصوص درکشورهاي درحال توسعه و مناطق گرم دیده می شود.
مننژیت:
بطور معمول در کودکان نارس وضعیف ظاهرمی شود. این مننژیت ها اغلب بدخیم مننژیت هاي بوده و در حدود40 تا80 درصد موارد منجربه مرگ می شوند. به ندرت این مننزیت درکودکان بزرگ هم دیده می شوند.

از بین بردن آفات توسط متخصصان رادین تک ستیا ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

مضرات استفاده از سموم غیر بهداشتی توسط افراد نا آگاه

1-استفاده از سموم غیربهداشتی وهمچنین تماس افراد با این سموم به تغییر سلولی می انجامد که موجب افزایش فعالیت عصبی می شود.
2-بی توجهی و افراط در مصرف آفت کش ها غیر بهداشتی باعث خسارات قابل توجهی در موجودات زنده ، بیماری و مرگ در انسان ها می شود.
3-استفاده ازسموم شیمیایی غیر استاندارد، باعث تغییرسرعت فعالیت های مختلف بدن؛ افزایش تپش قلب و تعریق یا کاهش وتوقف کامل تنفس می شود .

اقدامات لازم جهت پیشگیری

4-بستن دریچه فاضلاب ها
5-جارو کردن پشت بام،فرش و رومبلی ها
6-تمامی منافذ و حفره ها باید با تور سیمی محکم پوشانده شود.
7-رعایت کردن بهداشت محیط جهت جلوگیری از نفوذ حشرات موذی.
8-تعویض شیشه ها و درب های شکسته برای جلوگیری از ورود آفات.
9-تمیز نگاه داشتن محل برای جلوگیری از ورود آفات بسیار اهمیت دارد.
10-احداث ساختمان های مناسب با رعایت اصول ایمنی، دقت در ساختن بنا،بستن راه های نفوذ سوسک ،استفاده از فوندانسیون های آجری و سیمانی.
11-در صورت نیاز به سمپاشی چند مرحله ای حتما اقدام به سمپاشی مجدد نمایید زیرا اگر آفات بصورت موقت از محل دور شده باشد یا به دلیل قرار داشتن در کپسول ها با سم تماس پیدا نکرده باشند با سمپاشی مجدد آفات کاملا از بین خواهند رفت.

کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط ، بهبود شرایط وساختمان وسایراقدامات،زیر نظرمتخصصان سمپاشی تک صورت می گیرد.

اقداماتی که پس از اتمام سمپاشی حرفه ای باید صورت گیرد

1-توجه داشته باشید که ،تنها پس از هوادهی می توانید به محل باز گردید.
2-در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی،از مصرف آن خودداری کنید.
3-پس از سمپاشی و بازگشت به محل تمامی راه های جریان هوا،در و پنجره ها را باز بگذارید.
4-به این نکته توجه داشته باشید؛ سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.
5-با مشاوره با کارشناسان زمان مناسب برای ورود به محیط را مشخص کنید تا دچار مسمومیت توسط بخار و ذرات معلق ناشی از سم نشوید.
6-خانمهای باردار،کودکان ،افرادی که دچار بیماری قلبی، کلیوی، حساسیت های پوستی و... هستند؛ برای  حضور در محل سمپاشی شده طبق توصیه ی کارشناسان عمل کنند.