شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منزل،  ساختمان، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک  ،ساس  ،موش و... مي باشد.

استفاده از سموم بهداشتی از دیگر ویژگی های سمپاشی تک می باشد.

نکات دیگری که هنگام استفاده از سموم باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

1-سمومی که برای کشتن موش ها استفاده می شود برای انسان بسیار خطرناک است و باید سم موش، در محلهایی که دور از دسترس کودکان  و افراد دیگر است به کار رفته و از ریختن آنها در نزدیکی مواد غذایی و یا محلهایی که گاو و گوسفند، مرغ یا پرندگان نگهداری می شوند اجتناب نمایند. در صورتی که حیوانات این سمها را بخورند و بمیرند و گوشت آنها مورد استفاده قرار بگیرد باعث مسمومیت شده و خطرناک است.

2-بعضی از طعمه های موش کشی دارای سموم ضد انعقاد خون هستند که اگر حیوانات یا انسان آنها را بخورد دچار خونریزی داخلی می شود و ممکن است از دهان و بینی اش خون جاری شود که در صورت برخورد با چنین مواردی باید آنها را ارجاع فوری داد.

3-برای جلوگیری از پیدا شدن حشرات در برنج و حبوبات، آرد و غیره از قرص هایی استفاده می شود (فسفید آلومینیوم) که پس از باز کردن از محفظه ایجاد گاز سمی می کنند.

4-بعضی از مردم از خطرات این قرص ها اطلاعی ندارند و ممکن است در داخل اتاق لولة قرص ها را باز کرده و آن را دور گونی برنج و یا حبوبات گذاشته و در همانجا بمانند. که در نتیجه چون گاز سمی از قرصها خارج می شود باعث مسمومیت افراد خواهد شد. به علاوه اگر کسی این قرص ها را بخورد به شدت مسموم شده و ممکن است بمیرد.

 بنابر این به دلیل خطرناک بودن این قرصها موقع مصرف باید دقت کرد که :

1-بسته قرص ها دور از دسترس افراد و بچه ها و در محل قفل دار نگهداری شود.

2-قبل از به کار بردن در انبارها، باید تمام در و پنجره ها بسته باشد و شکاف های انبار با نایلون گرفته شود.

3-بعد از قرص گذاری نباید کسی در اتاق های اطراف انبار بخوابد.

4-هنگام خارج کردن قرص ها از داخل محفظه باید از دستکش استفاده شود.

5- اگر قرص داخلی گونی حبوبات گذاشته می شود باید با کیسه نایلون کاملاً گونی را پوشاند و آن خارج از اتاق و در هوای آزاد قرار داد.

6-اگر گاز قرصه ای فسفید آلومینیوم را تنفسی کرده و دچار تهوع و استفراغ شده و یا آن را خورده باشد، باید او را ارجاع فوری بدهیم.

طریقه استفاده از حشره کش ها

معمولا برای رهایی از مزاحمت مگس، پشه و سوسک از حشره کش ها استفاده می کنند. داخل قوطی های حشره کش سم همراه با گاز قابل اشتعال وجود دارد. بنابراین آنها را نزدیک شعله آتش قرار ندهید و یا استفاده نکنید. هنگامی که افراد در اتاق نشسته یا خوابیده اند و یا مشغول غذا خوردن هستند نباید از حشره کش استفاده شود، چون ذرات سم روی بدن و غذاها می نشیند و یا از راه دهان و بینی وارد ریه ها می شود.

 برای کم کردن خطرات اسپری (افشانه) باید نکات زیر رعایت شوند:

1-این مواد نباید نزدیک حرارت نگهداری شوند.

2-قوطیهای افشانه نشت دار در محیط رها نشوند.

3-هیچگاه نباید قوطیهای خالی افشانه را سوراخ کرده یا سوزاند.

4-باید افشانه ها را به هنگام مصرف کاملا از صورت دور نگه داشت.