شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ، طعمه گذاری،  شرکت ها ، منزل،  ساختمان ، سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.

سوسري ها می توانند به طور قطع باکتري هایی همچون اشریشیاکلی، سالمونلا (تیفی و تیفی موریوم) و شیگلا دیسانتري را به انسان منتقل سازند.

آلودگی هاي کرمی

سوسري ها علاوه برانتقال باکتري هاي بیماري زا می توانند میزبانان حد واسط عوامل بیماري زاي دیگري مانند کرم هاي هایمنولپیس دایمنوتا، مونیلی فورمیس مولینی فورمیس نیز باشند.

 1-هایمنولیپس دایمنوتا

اندازه کرم حدود 3 تا 20 در 3/0 تا 5/0 سانتیمتر است. سر مکعبی شکل و با استلیوم کوچک و بدون  قلاب می باشد. آلودگی به این کرم در سراسر دنیا وجود دارد و تاکنون 200 مورد آلودگی انسان با آن گزارش شده است که بیش از 6 مورد آنها در ایران( روستاهاي مشهد و میناب) بوده است.

بطور معمول بیماری زایی بدون علامت بوده و تظاهر اصلی آن بیشتر به صورت تحریک پذیري، بیقراري، اختلال گوارش، خارش مقعد یا بینی و بندرت اسهال خونی، سردرد، سرگیجه، اختلال رفتاري و تشنج است. فرد آلوده درهنگام دفع کرم دچاراسترس می شود.


2-مونیلی فورمیس مونیلی فورمیس

از دسته کرم هاي خار بر سر ( شاخه آکانتوسفالیدا )  هستند. کرم نر4 تا 13 سانتیمتر و کرم ماده 10 تا 27 سانتیمتر طول دارد. در ظاهر به صورت یک رشته بادانه هاي بهم چسبیده بنظرمی رسد.

آلودگی بطور معمول به صورت درد شکم، تهوع، استفراغ، اسهال، خستگی مفرط، وزوز گوش و سرگیجه است.


3-کونژیلونما پولکروم

از کرم هاي حلقوي است و محل استقرار آن عمق بافت اپی تلیال سنگفرشی مخاط دهان و مري میزبان می باشد. آلودگی انسا ن حدود 30 مورد گزارش شده است که به صورت تورم حلق و حنجره، احساس حرکت کرم درون دهان وخروج آن ازقسمت هاي مختلف دهان ازجمله لوزه ها یا لب تظاهر می گردد و بطور معمول علامت دیگري ندارد.