شرکت سمپاشی تک ارائه دهنده ، سمپاشی ؛ شرکت ها  ،منازل، ساختمان ،سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد.

10روش طبیعی برای از بین بردن عنکبوت در خانه


1. گربه
گربه‌ها عادت دارند به سمت عنکبوت‌ها خیز بردارند و با چنگال به آن‌ها حمله کنند – گرچه، این کار برای گربه‌ها یک بازی ساده است

بعد از مدتی نیز از این بازی خسته می‌شوند؛ البته این ویژگی‌ میان گربه‌ها متفاوت است. ولی به هر صورت، اگر به گربه‌ها علاقه دارید و می‌خواهید یکی از این موجودات شیرین و دوست‌داشتنی را در خانه نگه دارید،‌ اکنون قطعا مصمم‌تر شده‌اید.


2. تراشه‌های چوب سدر
گزارش شده است تراشه‌های چوب سدر علاوه بر دفع بید و دیگر حشرات موذی می‌تواند عنکبوت‌ها را نیز از خانه‌تان فراری دهد. بنابراین می‌توانید اطراف خانه‌تان تراشه‌های چوب سدر بریزید – و هم‌چنین می‌توانید تعدادی از آن‌ها را داخل کمدها یا جاهای دیگر قرار دهید. به علاوه،‌ می‌توانید ترکیب روغن چوب سدر و آب را داخل ظرف اسپری بریزید و در نواحی مختلف خانه اسپری کنید؛ این نیز از دیگر راه‌های موثر و بازدارنده‌ به ویژه برای ساس‌ها به شمار می‌رود.


3. روغن مرکبات
از دیگر روش‌های بازدارنده‌ی طبیعی برای ورود عنکبوت‌ها به خانه می‌توان به استفاده از روغن مرکبات اشاره کرد. نحوه‌ی استفاده از این روغن نیز درست مانند استفاده از روغن نعناع است – آن را با آب مخلوط کنید و در ظرف اسپری بریزید؛ سپس این محلول را در شکاف‌ها و تمام محل‌های احتمالی اختفای عنکبوت‌ها بپاشید.


4. جوش شیرین
مسلما عنکبوت‌ها از جوش شیرین خوش‌شان نمی‌آید؛ از این رو، پاشیدن مقداری جوش شیرین اطراف خانه می‌تواند در دور کردن عنکبوت‌ها موثر باشد.


5. شاه بلوط
آری‌، قبول داریم این عجیب و غریب‌ترین راه پیشنهادی ما است. گفته می‌شود شاه بلوط می‌تواند عنکبوت‌ها را از خانه دور کند،‌ و با گذاشتن آن در طاقچه‌ها یا قرنیزها از مخفی شدن عنکبوت‌ها جلوگیری می‌کند. البته در واقع خودمان تاکنون این کار را امتحان نکرده‌ایم. از این رو، منتظریم پاییز بیاید و این راه را نیز امتحان کنیم.