شرکت سمپاشی حرفه ای تک ارائه دهنده ، سمپاشی ؛ شرکت ها  ،منازل، ساختمان ،سازمان ها؛ سمپاشي سوسک ،ساس ،موش و... مي باشد

 

تراخم

این بیماري یک عفونت چشمی (Trachoma) تراخم شدید و مزمن و مسري است که در مناطق فقیر با سطح بهداشت پایین، مناطق گرم و خشک، آب و هواي همراه باگرد و خاك و درکشورهاي در حال توسعه و جایی که آب کم است شایع تر می باشد. 

 

 

تراخم در پی آلودگی به باکتري کوچکی به کلامیدیا تراکوماتیس بوجود می آید که چنانچه به سرعت معالجه نشود موجب کوري خواهد شد. تراخم شایع ترین علت کوري چشم بدلیل عفونت بخصوص در جوامع توسعه نیافته است. این بیماري در ایران نیز در نواحی جنوب و به خصوص خوزستان شیوع زیادي داشته و امروزه در کشورهاي توسعه یافته و در حال توسعه رو به ریشه کنی است. عفونت مکرر، گسترده و درمان نشده منجر به کوري خواهد شد حال آنکه درمان بموقع بیماري فرد را از کوري نجات خواهد داد. تراخم بطور معمول دوطرفه است و از طریق تماس مستقیم، استفاده از وسایل شخصی مشترك، تماس با مگس و بطور معمول از سایر اعضاي خانواده منتقل می شود. از اینرو افراد خانواده نیز باید توسط پزشک معاینه شوند. این بیماري در زنان شایعتر از مردان است.

ورم ملتحمه چشم

ورم ملتحمه)کونژکتیویت( اصطلاحی است که براي توصیف التهاب ملتحمه ازآن استفاده می شود و شایع ترین علت قرمزي چشم می باشد. سفیدي چشم با پرده نازکی به نام ملتحمه پوشیده شده است که ترشحات مخاطی را، براي پوشاندن و نرم کردن سطح چشم تولید می کند. این پرده به طور طبیعی حاوي عروق خونی خیلی ظریفی است که با بررسی دقیق، قابل مشاهده اند. در صورت تحریک یا التهاب ملتحمه، عروق خونی آن مشخص تر می شوند و چشم قرمز به نظر می رسد.

 

 

عوامل گوناگونی می توانند سبب ورم ملتحمه شوند که شایع ترین آنها عبارتند از:

عفونت ها، آلرژي ها و تحریک هاي محیطی. از آنجا که ملتحمه بافت ساده اي است، به همه محرك ها به یک گونه پاسخ می دهد و قرمز می شود. ورم ملتحمه هاي عفونی اعم از باکتری ای یا ویروسی می توانند بطور کامل واگیردار باشند بنابر این باید از تماس با وسایلی که با اشک بیمار آلوده شده اند اجتناب کرد. شستن دست ها پس از تماس با بیمار به جلوگیري از انتشار عفونت کمک می کند.

بیماریهاي ناشی ازکوکساکی ویروس ها

 (Ente rovirus) ویروسهایی از گروه آنتروویروسها ،(Coxsackievirus)  کوکساکى ویرو سها هستند که در انسان نوعی بیماري شبیه پولیومیلیت غیرفلجی و نیز پریکاردیت حاد یا ورم حاد پریکارد قلب ایجاد می کنند. به این ویرو سها، ویروس هاي روده اي نیز گفته می شود.